اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

تقویت کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان از تقویت بیش از پیش کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

تقویت کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " اظهار داشت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری امسال بیش از سال‌های گذشته برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش تولید استان تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به گام‌های خوب این کمیته طی سال‌های گذشته برای شناسایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان افزود: اعضای این کمیته همچنین به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی با عمل کردن به عنوان کاتالیزور، سرمایه‌های مشروع و حلال را به داخل استان هدایت کردند.

فاضلیان تاکید کرد: امسال با انرژی و تلاش مضاعف سعی می‌کنیم مهم‌ترین رکن در استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان را با حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید داخلی محقق کنیم.

این مسئول با بیان اینکه سرمایه‌گذاران واقعی از حمایت دستگاه قضایی برخوردار هستند ابراز امیدواری کرد با ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری در استان و اجرای اصل 44 قانون اساسی، گامی هر چند کوچک برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری برای قطع وابستگی به بیگانگان برداریم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بار دیگر بر مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق کالا و ارز در استان تاکید کرد و گفت: جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و کم کیفیت، زمینه را برای رشد اقتصاد و تولید فراهم می‌کند.

فاضلیان با بیان اینکه اگر پدیده قاچاق را کنترل نکنیم، تلاش و سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولید، چندان اثربخش نخواهد بود تصریح کرد: خوشبختانه تصویب قانون جدید مبارزه با قاچاق راه را برای مبارزه با این پدیده هموارتر کرده است.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی، شاهد پویایی و توسعه تولید و سرمایه‌گذاری طی سال جاری در استان باشیم.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول