اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

تولید ملی مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز گفت: تحقق منویات رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

تولید ملی مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

کریم افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان استان علاوه بر توجه به مسئله کمیت به کیفیت نیز توجه خاصی داشته باشند.

وی افزود: ارزش تولید ایرانی و ایجاد فرهنگ مناسب مصرف همراه با کیفیت لازمه تحقق شعار امسال است که امیدواریم با تولیدات بهتر و مطلوب هم از نظر کمی و هم کیفی به این مهم دست یابیم.

فرماندار سقز در ادامه اضافه کرد: نگاه مردم به مصرف تولیدات ملی و ایرانی می‌تواند از آثار مهم و برجسته شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری باشد که لازم است مسئولان و برنامه‌ریزان در تحقق این مهم نقش بسزایی داشته باشند.

افشاریان تاکید کرد: امیدواریم مسئولان با برنامه‌ریزی بیشتر در محصولات تولیدکنندگان و تحقق شعار امسال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار، سرمایه ایرانی اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از کار لازمه حمایت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال در منطقه است، تصریح کرد: در شهرستان سقز  با بهره‌مندی از حمایت دولت تمام مسئولان تمام توان خود را برای جذب سرمایه‌گذاران به‌کار خواهیم برد.

فرماندار سقز اضافه کرد: با استفاده از تسهیلات بانکی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری سعی شود که تولیدات ملی و داخلی را به حداکثر ممکن ارتقا دهیم.

* تزریق به موقع تسهیلات زمینه‌ساز حمایت از کار و سرمایه ایرانی

افشاریان در ادامه آموزش‌های لازم، مهارت کاری و تقویت دستگاه‌های فنی و تزریق به موقع تسهیلات ویژه از سوی دولت را زمینه‌ساز حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای افزایش توان تولیدات داخلی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تقویت دستگاه‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش و مهارت دهی به کارگران و ایجاد ساز و کارهای لازم در تشکیل تعاونی‌ها و کارگاه‌های تولیدی را از دیگر عوامل موثر در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برشمرد.

فرماندار سقز در پایان حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و تزریق به موقع تسهیلات و تقویت دستگاه‌های فنی و حرفه‌ای را از زیربناهای لازم برای تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه‌گذاری و سرمایه ایرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول