اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

سرمایه‌گذاری قابل قبول سرآغازی برای تحقق شعار سال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری قابل قبول و کارشناسی شده سرآغازی برای تحقق شعار سال است.

سرمایه‌گذاری قابل قبول سرآغازی برای تحقق شعار سال است

فاضل موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید فرهنگ‌سازی مطلوبی صورت گیرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از سوی مسئولان برنامه‌ریزی مدون و کار کارشناسی برای تحقق شعار سال ارائه شود افزود: بدون برنامه‌ریزی و کار کارشناسی مشکلات کشور در این زمینه حل نمی‌شود.

وی بر ضرورت ارائه عملکرد شفاف و آماری از سوی مسئولان در برهه‌های خاص تاکید کرد و افزود: باید همه مسئولان عملکرد خود را در این راستا هر شش ماه ارائه کنند.

موسوی بر لزوم توجه به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کنار هم تاکید کرد و یادآور شد: باید در این زمینه با ارائه تشویق‌های لازم زمینه سرمایه‌گذاری را در کشور فراهم کرد.

وی با بیان اینکه باید تامین امنیت سرمایه‌گذاری و توجه به اولویت‌های سرمایه‌گذاری از برنامه‌های دولت باشد افزود: ارائه تسهیلات از سوی بانک‌های عامل به تولیدکنندگان و برطرف کردن مشکلات قانونی برای تولید با کیفیت در کشور از راهکارهای دیگر عملی شدن شعار سال محسوب می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید پیشگام توجه به شعار سال بوده و در این زمینه تلاش کنند افزود: باید عملکرد مسئولان در سال گذشته در قبال تحقق شعار جهاد اقتصادی نیز بررسی شود.

وی با بیان اینکه باید از شعار دادن در این زمینه خودداری کرد یادآور شد: سرمایه‌گذاری قابل قبول و کارشناسی شده سرآغازی برای تحقق شعار سال است.

موسوی با اشاره به اینکه باید برای 5 میلیون جوانی که تا دو سال آینده وارد بازار کار می‌شوند اقدامات جدی انجام داد افزود: باید در این زمینه و برای ایجاد اشتغال پایدار اقدامات عملی از سوی مسئولان انجام داد.

وی با بیان اینکه فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف بسیار کم است یادآور شد: باید در این زمینه از وجود ثروت، توانمندی و ظرفیت‌های لازم در راستای توسعه کشور استفاده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس آماده رفع مشکلات قانونی در راستای تحقق شعار سال است افزود: مسئولان باید در این زمینه برنامه‌ریزی مطلوبی انجام دهند.

وی بر اهمیت ارائه برنامه جدی برای ایجاد زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور تاکید کرد و افزود: آمارهایی که از سوی مسئولان ارائه می‌شود، باید صادقانه و خداپسندانه باشد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول