اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

تولید ملی با تقویت سرمایه‌گذاری محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسیر گفت: تولید ملی با تقویت مؤلفه‌های سرمایه‌گذاری درست و بهینه قابل تحقق و گسترش است.

تولید ملی با تقویت سرمایه‌گذاری محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر اظهار داشت: چند سال متمادی است که رهبر انقلاب با درک شرایط جهانی و موقعیت کشور‌ بر تحقق اهداف اقتصادی تأکید دارند تا زمینه برای شکوفایی بهتر و بیشتر فراهم شود و این حرکت‌ها و اقدامات نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مردم و مسئولان دارد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با آشنایی کامل از دغدغه‌ها و مشکلات وابستگی به محصولات خارجی، سال جدید را به این اسم نامگذاری کردند.

تارم بیان داشت: تولید ملی با تقویت مؤلفه‌های سرمایه‌گذاری درست و بهینه قابل تحقق و گسترش بوده و الگوی شایسته ما می‌تواند تکیه بر توانمندی‌های داخلی باشد.

وی افزود: حمایت از کار سرمایه ایرانی و تولید ملی رونق تولید و عملیاتی شدن شعار جهاد اقتصادی را به دنبال دارد.

تارم تصریح کرد: مهم‌ترین گام در تحقق پیام رهبر معظم انقلاب، فرهنگ‌سازی است و روحانیان و فرهنگیان نقش مهمی در تحقق این پیام دارند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ تولید، کار و سرمایه‌گذاری در جامعه نهادینه شود، گفت: برای استفاده از تولیدات داخلی، نیازمند حمایت روحانیان، فرهنگیان، نخبگان و اهالی مطبوعات و رسانه هستیم تا با انجام یک کار فرهنگی گسترده در راستای تحقق این شعار گام‌های مؤثری برداریم.

امام جمعه بردسیر ابراز داشت: همزمان با فرهنگ‌سازی در این زمینه باید از تولید داخلی برای تولید کالاهای مورد نیاز مردم و افزایش تولیدات کنونی حمایت کرد.

تارم خاطرنشان کرد: لازمه تحقق این امر، فرهنگ‌سازی است و این کار بدون تحقق بخش فرهنگی آن امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه در کنار این فرهنگ‌سازی، تولید محوری، بازاریابی و توجه به ظرفیت خالی واحدهای تولیدی ضرورت دارد، افزود: امیدواریم مسئولان کشور با یک برنامه‌ریزی صحیح و یافتن راهکارهای مؤثر‌ در راستای حمایت از پیام مقام معظم رهبری در تحقق شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی» گام بردارند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول