اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

کمیته سرمایه‌گذاری در سوادکوه تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه با تاکید بر استفاده همه‌جانبه از امکانات شهرستانی برای توسعه از تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری شهرستانی در سوادکوه خبر داد.

کمیته سرمایه‌گذاری در سوادکوه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در جلسه تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری سوادکوه با تاکید بر توجه به استعدادهای سرمایه‌گذاری در شهرستان سوادکوه خواستار برنامه‌ریزی و استفاده از امکانات شهرستانی و استانی و ملی برای اجرایی شدن آن شد.

وی گفت: کمیته سرمایه‌گذاری شهرستان سوادکوه با پیگیری بخشداران بخش مرکزی و شیرگاه این شهرستان تشکیل می‌شود.

فرماندار شهرستان سوادکوه به اهداف این کمیته اشاره کرد و افزود: با تشکیل این کمیته استعدادهای اشتغالزایی و بسترسازی فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در این کمیته مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تشکیل کمیته شهرستانی سرمایه‌گذاری در سوادکوه را برای نجات این شهرستان از معضل بیکاری و اشتغالزایی توصیف کرد و یادآور شد: بیکاری از مهم‌ترین معضلات شهرستان سوادکوه برای توسعه و دستیابی به اهداف توسعه و پیشرفت این شهرستان با دارا بودن منابع مختلف توسعه‌ای است.

باقری از حضور مسئولان مختلف شهرستانی و استانی در این جلسات خبر داد و گفت: استفاده از توان مختلف مدیریتی در سطوح مختلف باید مورد توجه جدی اعضای کمیته سرمایه‌گذاری سوادکوه باشد.

نماینده دولت در سوادکوه خاطرنشان کرد: در این جلسات از مدیران کل استانی و مسئولان مختلف دعوت می‌شود تا در حل مشکلات بیکاری، همکاری و همراهی بیشتری انجام دهند.

وی وجود شهرک‌های صنعتی و توانمندی در عرصه‌های طبیعی و جغرافیایی را از استعدادهای سوادکوه برای توسعه ذکر کرد و گفت: شرکت‌ها، کارخانجات، بانک‌ها و صندوق مهر به صورت زنجیره‌ای در این طرح شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول