اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت ماه

آزمون استخدام پرستار و مامایی در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از جذب نیرو در حوزه پرستاری و مامایی و زیربخش‌های درمان در ماه آینده خبر داد.

آزمون استخدام پرستار و مامایی در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید رمضانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران عرصه سلامت استان اظهار داشت: سلامتی بهترین و بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به بندگان عطاء فرموده و توجه به سلامتی شکرانه این نعمت است.

وی با اشاره به برگزاری هفته سلامت تصریح کرد: هفته سلامت زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد، ظرفیت‌سازی و بهبود زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان است که در این راستا برنامه‌های متنوعی به همت دانشگاه علوم پزشکی در شهرهای استان برگزار شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان مرکزی اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان در طول فعالیت دولت نهم و دهم در استان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در دولت نهم و دهم تحولات بسیار بزرگی در بخش بهداشت و درمان استان صورت گرفت که بهره‌برداری از چندین بیمارستان و به کارگیری بیش از 600 متخصص در رشته‌های پزشکی از شاخص‌ترین این اقدامات است.

رمضانی فعالیت در عرصه بهداشت و درمان را بسیار خطیر دانست و بیان کرد: فعالان عرصه بهداشت و درمان مسئولیت‌های بسیار سنگینی بر دوش دارند، اما باید همواره در راستای انجام وظایف خود سعه صدر داشته و با اخلاقی خوش با بیماران برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه داشتن اخلاق خوب باید یکی از ویژگی‌های دست‌اندرکاران عرصه سلامت باشد ادامه داد: فعالان عرصه بهداشت و درمان برای تأمین سلامت بیماران بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش می‌کنند و باید قدردان زحمات این عزیزان بود.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان مرکزی از اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی به منظور جبران بخشی از کمبودهای نیروی انسانی خبر داد و گفت: با صدور مجوز استخدام نیرو در حوزه پرستاری و مامایی و زیربخش‌های درمان آزمون استخدامی در اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود با جذب نیروهای مورد نیاز بخش بزرگی از نیاز نیروی انسانی متخصص حوزه سلامت استان برطرف شود.

در پایان این مراسم از 350 فعال عرصه سلامت استان مرکزی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول