اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار زندگی سالم، طول عمر بیشتر

نمایشگاه هفته سلامت در نیشابور برپا شد

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: نمایشگاه هفته سلامت با شعار «زندگی سالم، طول عمر بیشتر» در نیشابور برپا شد.

نمایشگاه هفته سلامت در نیشابور برپا شد

محمدجعفر صادقی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هفته سلامت در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: شعار این نمایشگاه «زندگی سالم، طول عمر بیشتر» و «سالمندی و سلامت» است.

صادقی افزود: این نمایشگاه که توسط ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور برگزار شده، دارای 14 غرفه است.

وی ادامه داد: با همکاری ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش و دامپزشکی و شبکه بهداشت شهرستان فیروزه این نمایشگاه برپا شده است که هر کدام از آنها دارای غرفه‌ای در این نمایشگاه هستند.

صادقی اظهار داشت: غرفه‌های بهداشت خانواده، جمعیت و مدارس، مشارکت‌های مردمی، مبارزه با بیماری‌ها، آموزش بهورزی، بهداشت محیط و حرفه‌ای، بهداشت روان، روابط عمومی و آموزش سلامت از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

وی گفت: معرفی مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، وسایل کشاورزی، مقالات علمی و عکس و توزیع کتابچه‌ها، بروشورها و CDهای بهداشتی از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به مردم ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز با موضوع سلامت در طول نمایشگاه برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: تست وزن و فشارخون، قند و بلوتوث پیام‌های اسلامی برنامه‌های قابل توجهی است که در این نمایشگاه به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

صادقی یادآور شد: این نمایشگاه از تاریخ 20 فروردین به مدت پنج‌ روز برای بازدید عموم علاقه‌مندان و به ‌ویژه دانش‌آموزان دایر است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول