اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌حیدریه:

34 ویژه‌برنامه هفته سلامت در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: 34 ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته سلامت در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

34 ویژه‌برنامه هفته سلامت در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حسین خادمی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذای شهرستان تربت‌حیدریه در سال 91 اظهار کرد: برای گرامیداشت هفته سلامت در این شهرستان 34 برنامه تدارک دیده شده است.

وی گفت: در واقع هدف از تشکیل این کارگروه تأمین ارتقای سلامت و امنیت غذایی افراد است که دایره بسیار وسیعی دارد و برنامه توسط پنج کمیته ستاد هفته سلامت که شامل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط رسانه‌ای مالی و پشتیبانی است.

خادمی با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت خاطرنشان کرد: این‌گونه نام‌گذاری‌ها فقط یک امر نمادین نیست، بلکه همه دست‌اندرکاران و مسئولان ذی‌ربط وظیفه دارند با برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های مختلف برای اقشار و گروه‌های گوناگون در طول این هفته افکار عمومی را متوجه ارزش و اهمیت بخش سلامت نموده و حساسیت‌های لازم را در این زمینه بوجود آورند.

وی افزود: نواختن زنگ سلامت در مدارس، ارسال پیامک، برپایی نمایشگاه و ... از جمله ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته سلامت در تربت‌حیدریه است.

خادمی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری اهداف مختلف این هفته از جمله تجلیل از خادمان حوزه سلامت، تبیین اهداف حفظ سلامت، تبیین شعار انسان سالم محور توسعه پایدار و همکاری‌های پرستاران بتوانیم نقش و رسالت واقعی خود را در این حوزه برای خدمات‌رسانی هر چه شایسته‌تر به اجتماع ایفا کنیم.

وی ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر و تشکر از همه خادمانی که در بحث خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تلاش و کوشش را انجام دادند، گفت: ماحصل همه این اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها کمترین آمار کشته و زخمی و کمترین میزان شکایات مردم در ایام تعطیلات نوروزی است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول