اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا خبر داد

اجرای 20 برنامه بزرگداشت هفته سلامت در شرق مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: در هفته سلامت امسال با برنامه‌ریزی انجام شده در حدود 20 عنوان برنامه در شرق مازندران با محوریت شهرستان نکا در دست اقدام است.

اجرای 20 برنامه بزرگداشت هفته سلامت در شرق مازندران

اسماعیل محمودیان امروز در حاشیه بازدید از بیماران سالمند در بیمارستان‌های نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: نامگذاری امسال با عنوان سالمند و سلامت بیانگر اهمیت این دوره از زندگی و توجه ویژه برای تقویت امکانات و ارائه خدمت بیشتر به سالمندان است.

وی بیان داشت: نهادینه کردن فرهنگ ورزش و استفاده از الگوی تغذیه سالم، شاد زیستن و تقویت روابط بین این نسل و معنویت از محورهای مهم برنامه‌های هفته سلامت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری‌های دوره سالمندی را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در سال جاری عنوان کرد که با ارائه آموزش‌های لازم به سالمندان و خانواده، توزیع بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در حال انجام است.

محمودیان ادامه داد: سالمندان به عنوان بزرگان جامعه همواره مورد تکریم و احترام هستند و امیدواریم مسئولان مربوطه نیز در راستای تامین نیازهای این قشر ارزشمند بیش از گذشته و با تمام توان وارد شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا یادآور شد: روزهای هفته سلامت در سال جاری سالمندی، ورزش و سلامت معنوی، سالمندی و آموزش همگانی، سالمندی و حوادث و بلایا، سالمندی و شهرهای دوستدار سلامت، سالمندی، سلامت و همکاری بین بخشی، سالمندی و مراقبت در برابر بیماری‌ها، سالمندی و کرامت اجتماعی نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش طول عمر و همچنین افزایش تعداد افراد سالمند، اقدامات بهداشتی و روانی باید متناسب با سالمند ارائه شود و در همین رابطه امروز نیازمند این هستیم که به بهداشت و سلامت سالمندان که قشر زیادی از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند، توجه بیشتری کنیم.

این مسئول رسانه‌ها را بازوان توانمند بهداشت و درمان در انعکاس اخبار و ارائه آموزش‌های لازم در دوران مختلف زندگی عنوان کرد که همواره کمک‌کار بهداشت و درمان بوده‌اند.

محمودیان اذعان داشت: در هفته سلامت امسال با برنامه‌ریزی انجام شده در حدود 20 عنوان برنامه در دست اقدام است که امیدواریم با انعکاس مناسب برای اجرایی کردن شعار سالمند و سلامت در جامعه کوشش کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول