اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

طرح بهداشت دهان و دندان در هفته سلامت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح بهداشت دهان و دندان با همکاری آموزش و پرورش و علوم پزشکی در هفته سلامت برگزار می‌شود.

طرح بهداشت دهان و دندان در هفته سلامت برگزار می‌شود

عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طرح بهداشت دهان و دندان که طرح مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و دانشگاه علوم پزشکی است در هفته سلامت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، تاکنون شش دستگاه یونیک دندانپزشکی برای مدارس استان خریداری شده تا خدمات دندانپزشکی در مدارس برای دانش آموزان انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: این شش دستگاه قرار است در سال آینده به 30 دستگاه تبدیل شود تا خدمات را به صورت بهتر و گسترده‌تر در تمام مناطق شهر، روستاها و حاشیه شهر ارائه دهد.

وی عنوان کرد: این طرح با هدف بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان در مدارس و ترمیم و پر کردن و ارائه خدمات دندانپزشکی به دانش‌آموزان و کاهش رفت و آمد به مراکز درمانی و بهداشتی برای خدمات دندانپزشکی است.

حسنی محتشم خاطرنشان کرد: هزینه خرید شش دستگاه تا کنون 40 میلیون تومان بوده که هر دستگاه مبلغی بالغ بر 7 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

وی گفت: این دستگاه‌ها به صورت سیار و در یک اتومبیل مجهز به سیستم دندانپزشکی در مدارس به صورت چرخشی به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان افزود: اولویت بهداشت دهان و دندان به ترتیب در روستاها، حاشیه شهر‌ها و مرکز شهرها خواهد بود که در این طرح عنوان شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول