اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 100 برنامه در هفته سلامت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: 100 برنامه متنوع و متعدد در هفته سلامت امسال در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

اجرای 100 برنامه در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کوروش ساکی در مراسم افتتاح نمایشگاه گرامیداشت هفته سلامت با عنوان یاشاییشا چالیشانلار ( فعالان بخش سلامت) اظهار داشت: این برنامه‌ها با همکاری نهادهای مختلف اجرایی و حمایتی از 16 تا 24 فروردین همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: ارائه خدمات ویژه رایگان در میعادگاه‌های نماز جمعه استان، حضور فعالان عرصه سلامت در مراسم کوهپیمایی، عیادت از بیماران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی برگزاری زنگ سلامت در مدرسه راهنمایی فدک ارومیه و همزمان در دیگر شهرستان‌های استان را از برنامه‌های مهم هفته سلامت ذکر کرد و افزود: علاوه بر آن زنگ تعامل بین‌بخشی با کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، شهرداری و سازمان بازنشستگی نیز در این سازمان‌ها به صدا درخواهد آمد.

ساکی اضافه کرد: همزمان با این هفته پروژه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مرکز، شمال و جنوب استان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه هفته سلامت به مناسبت آغاز هفته سلامت و با هدف ارائه دستاوردها و راهکارهای کسب سلامتی با همکاری نهادها و ارگان‌های دخیل در امر سلامت جامعه و افراد دایر شده است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی آذربایجان غربی سازمان بهزیستی، سپاه شهدا، دامپزشکی، فوریت‌های پزشکی و اورژانس، انتقال خون آذربایجان غربی با دایر کردن غرفه‌هایی، اطلاعات لازم را در زمینه حفظ سلامتی و راهکارهای ارتقای آن به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

این نمایشگاه که در سالن ورزشی شهید روغنی زنجانی ارومیه دایر شده به مدت یک هفته به کار خود ادامه خواهد داد.

در نمایشگاه مذکور خدماتی از قبیل اندازه‌گیری فشار خون و قند خون افراد و ارائه مشاوره در زمینه تغذیه سالم در دوران سالمندی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول