اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد

حفظ کرامت سالمندان در برنامه‌های هفته سلامت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر حفظ کرامت و ارزش سالمندان در برنامه‌های هفته سلامت تاکید کرد.

حفظ کرامت سالمندان در برنامه‌های هفته سلامت

طیب قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام برنامه‌های هفته سلامت این دانشگاه، اظهار داشت: سلامت سالمندی و حفظ کرامت و ارزش سالمندان یکی از وظایف اصلی ما مسلمانان است که در آموزه‌های دینی و اجتماعی بر آن تأکید شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه 18 تا 24 فروردین هر سال به نام هفته سلامت نامگذاری شده، افزود: هر سال سازمانی جهانی بهداشت با توجه به اهمیت موضوعات در این هفته شعاری جدید را عنوان می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه با اشاره به اینکه موضوع شعار امسال روز جهانی بهداشت، سالمندی و سلامت، زندگی سالم است، گفت: محوریت برنامه‌های این هفته بر زندگی سالم و افزایش طول عمر است.

قدیمی سالمندی، ورزش، سلامت معنوی، سالمندی و آموزش همگانی، سالمندی، حوادث و بلایا، سالمندی و شهرهای دوستدار سلامت، سالمندی، سلامت و همکاری‌های بین بخشی، سالمندی و مراقبت در برابر بیماری‌ها و سالمندی و کرامت اجتماعی را از عناوین روزشمار هفته سلامت اعلام کرد.

وی بیان کرد: دیدار مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، برپایی نمایشگاه، افتتاح پروژه‌های عمرانی، پیاده‌روی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اهدا خون، غبارروبی مزار شهدا، اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما، سخنرانی در نماز جمعه با موضوع برنامه‌های سلامت و سالمندی، عیادت از سالمندان، جشنواره پخت غذاهای سالم، کارناوال دوچرخه‌سواری و همایش پایانی هفته سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان است که از 18 تا 24 فروردین ماه ‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول