اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان:

شعارهای هفته سلامت مسیر حرکت درست را نشان می‎دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان گفت: شعارها و پیام‎های بهداشت و سلامت مسیر حرکت درست را در زندگی به ما نشان می‎دهند.

شعارهای هفته سلامت مسیر حرکت درست را نشان می‎دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت در گرگان اظهار داشت: زندگی سالم مسیر رسیدن به پیشرفت و تعالی را سرعت می‎بخشد.

وی تصریح کرد: همانطور که زنان در عرصه‎های مختلف اجتماع تاثیرگذار هستند در سلامت خانواده و طول عمر بیشتر افراد خانواده نیز نقش مهمی را ایفا می‎کنند.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان با بیان اینکه مادران نقش اصلی را در فرهنگ و الگودهی مناسب تغذیه دارند، اذعان کرد: اگر ذائقه کودکان را با غذاهای سالم عادت دهیم یقینا رویه سلامت رشد آنان تضمین و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

مهدوی نتیجه سلامت افراد را داشتن جامعه‎ای کارآمد و توانمند قلمداد کرد و یادآور شد: فرهنگ تغذیه‎ای غلط باید از خانواده‎ها دور شود و مواردی که ارتقا تغذیه سالم را سبب می‎شود باید جایگزین شده تا افرادی سالم را به جامعه تحویل دهیم.

وی بر حضور جامعه دانش آموزی و قشر دانشجو در نمایشگاه عرصه سلامت تاکید کرد و متذکر شد: آشنایی با تنوع پیام‎های بهداشتی به طور مستقیم با زندگی روزمره در ارتباط است چنانکه می‎دانیم لذت زندگی سالم در گرو داشتن سلامتی است.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان با اشاره به اینکه هیچ چیزی به اندازه سلامتی در زندگی انسان‎ها ارزشمند تلقی نمی‎شود، خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه‎ها نشان می‎دهد که اقشار مختلف به خصوص سالمندان چگونه می‎توانند از یک زندگی سالم بهره‎مند شوند.

مهدوی با بیان اینکه سالمندان باید از خودشان مراقبت بیشتری داشته باشند افزود: هر کشوری که رو به سالمندی می‎رود هزینه‎های درمانی بیشتری را متوجه جامعه خود می‎کند بنابراین لازم است از همان دوران کودکی به فرزندان یاد بدهیم که دوران سالمندی را چگونه سپری کنند.

وی با اشاره به اینکه سالمندی به معنای پایان زندگی نیست، متذکر شد: اگر برای دوران سالمندی برنامه‎ریزی مناسبی صورت پذیرد می‎توان همانند یک فرصت از آن بهره‎مند شد.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری گلستان در پایان گفت: شعار هفته سلامت صرفا برای سالمندان نیست بلکه برای همه کسانی است که پا به سنین سالمندی خواهند گذاشت بنابراین باید به ارائه راهکارهایی که در این نمایشگاه از سوی متخصصان ‌داده می‎شود جدی بگیریم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول