اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 5 روز

نمایشگاه هفته سلامت در گلستان آغاز به‌ کار کرد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه پنج روزه دستاوردهای عرصه سلامت ظهر امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمع کثیری از مردم گلستان، جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.

نمایشگاه هفته سلامت در گلستان آغاز به‌ کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان دبیر نمایشگاه دستاوردهای عرصه سلامت گلستان ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نمایشگاه هفته سلامت هر ساله به مناسبت بزرگداشت روز جهانی بهداشت برگزار می‎شود که امسال از 20 تا 24 فروردین شاهد برگزاری این نمایشگاه در سراسر استان هستیم.

حکیمه بخشیانی عنوان کرد: در نخستین روز از هفته سلامت مانور دوچرخه‌سواران را از محل میدان شهرداری به سمت خیابان پنج‎آذر، سرخواجه، خیابان امام خمینی (ره) شهرستان گرگان داشتیم که مسیر برگشت در محل کتابخانه پارک‎شهر این شهرستان بود که در پایان این مراسم به قید قرعه از دوچرخه‎سواران تجلیل شد.

وی با تصریح بر اینکه در 20 فروردین همزمان با سراسر کشور در سومین روز از هفته سلامت شاهد نواخته شدن زنگ سلامت به طور نمادین در استان گلستان نیز بودیم خاطر نشان کرد: زنگ سلامت در شهرستان گرگان در دبیرستان میررحیم هاشمی به صدا درآمد.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای عرصه سلامت در خصوص بازدید علاقمندان از این نمایشگاه گفت: زمان بازدید برای علاقمندان صبح‎ها از ساعت 8:30 دقیقه تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 است.

بخشیانی اضافه کرد: 23 غرفه در این نمایشگاه وجود دارد که تعداد 14 غرفه درون‎سازمانی هستند و ادارات مرتبط با دانشگاه، مرکز بهداشت شهرستان گرگان و معاونت‎های مختلف دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این نمایشگاه همکاری دارند.

وی با بیان اینکه 12 اداره برون‎سازمانی در سطح شهرستان گرگان در نمایشگاه سلامت حضور دارند یادآور شد: ادارات دامپزشکی، آتش‎نشانی، شهرداری و شیلات از جمله اداراتی هستند که در این نمایشگاه به ارائه محصولات خود پرداخته‎اند.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای عرصه سلامت عنوان کرد: تعداد هفت شرکت خصوصی مرتبط با سلامت سالمندان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

بخشیانی از ارائه تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه خبر داد و متذکر شد: استفاده از وسایل ورزشی، کفش طبی، ارائه فرآورده‎های لبنی و انرژی‎زا مانند عسل که برای سلامت افراد به ویژه سالمندان مفید است در این نمایشگاه عرضه می‎شود.

وی در پایان از همه علاقمندان به سلامت و تندرستی خواست تا در این نمایشگاه حضور یابند تا با آخرین دستاوردهای عرصه بهداشتی در استان آشنا و از آنها بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول