اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد

ارتقای سلامت سالمندان رویکرد اصلی نمایشگاه هفته سلامت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: رویکرد اصلی برپایی نمایشگاه هفته سلامت ارتقای سلامت سالمندان است.

ارتقای سلامت سالمندان رویکرد اصلی نمایشگاه هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزلسفلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با قدردانی از تلاش‎های کارگروه سلامت و امنیت غذایی در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی باید نیازهای روانی، مالی، بهداشتی، جسمی، تربیت بدنی سالمندان مورد توجه مسئولان باشد تا جامعه دچار تبعات سالمندی ‌نشود.

وی با بیان اینکه سلامت در کنار امنیت مهمترین مسئله است افزود: در این زمینه ادارات باید برنامه‌ریزی‎های لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس بر فعال‎سازی کمیته مناسب‌‌سازی محیط و مبلمان شهر در راستای کمک به سالمندان تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید دستگاه‎های متولی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

قزلسفلی با اشاره به اهمیت پاکیزگی محیط روستاها افزود: جمع‌آوری زباله در روستاها از نظر بهداشتی و دید منظری از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه باید ضمن فرهنگ‌سازی آموزش‎های لازم به مردم داده شود.

وی همچنین نکاتی را در خصوص اهمیت سلامت مردان یادآور شد و تصریح کرد: مردان با مراجعه به مراکز بهداشتی از سلامت خود مراقبت کنند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با قرائت دستور کار جلسه گزارشی نیز از طرح بسیج سلامت نوروزی به اعضای جلسه داد و گفت: در این مدت یک‎هزار و 70 مورد بازدید از اماکن صورت گرفته است.

فرهاد بدیعی خاطر نشان کرد: 2 هزار و 32 کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز در تعطیلات نوروز معدوم شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی به صورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع غذا بازرسی مستمر انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول