اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اعزام 12 تیم پزشکی به مناطق محروم زنجان در هفته سلامت

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت و درمان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از اعزام 12 تیم آموزشی، درمانی به مناطق محروم استان زنجان همزمان با هفته سلامت خبر داد.

اعزام 12 تیم پزشکی به مناطق محروم زنجان در هفته سلامت

اکبر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته سلامت که با شعار زندگی سالم، طول عمر بیشتر نامگذاری شده است، 12 تیم آموزشی، درمانی از سوی مدیریت بهداشت و درمان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در طول سال هر ساله 300 تیم آموزشی و درمانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند افزود: این تیم‌ها در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار در این مناطق حضور می‌یابند.

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ویزیت رایگان، ارائه داروی رایگان، انجام خدمات مختلف درمانی را از برنامه‌های این تیم‌ها در مناطق محروم عنوان کرد و افزود: در هفته سلامت این تیم‌ها در سال جاری به شهرستان‌های خدابنده، زنجان و ابهر اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این تیم‌ها سه گروه از پزشکان عمومی و تخصصی، مامایی و آموزشی حضور دارند خاطر نشان کرد: این تیم‌ها با حضور در مناطق محروم استان نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

نظری از اعزام تیم‌های درمانی و آموزش استان زنجان به استان کردستان در سال جاری خبر داد و افزود: این تیم‌ها به بیمارستان صحرایی استان کردستان در سال جاری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های تخصصی درمانی و آموزشی استان زنجان با حضور در بیمارستان صحرایی اقدامات لازم را برای مردم انجام می‌دهند یادآور شد: استان زنجان به عنوان استان معین کردستان هر ساله تیم‌های تخصصی را به این منطقه اعزام می‌کند.

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برخی تیم‌های تخصصی نیز با توجه به گزارش‌های مردمی به مناطق اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: در صورت نیاز برخی مناطق به پزشکان متخصص، این تیم‌ها به مناطق مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری 15 عنوان برنامه در سال جاری در هفته سلامت از سوی این مدیریت ادامه داد: برنامه‌های مختلفی از جمله ویزیت رایگان بیماران در سال جاری در این هفته برگزار می‌شود.

نظری با بیان اینکه در این هفته پزشکان مختلف ویزیت بیماران را به صورت رایگان انجام می‌دهند افزود: برخی از پزشکان که عضو بسیج جامعه پزشکی نیستند نیز در این هفته اقدام به ویزیت بیماران می‌کنند.

وی ارائه مشاوره رایگان در محل برپایی نماز جمعه، اندازه‌گیری قند خون و قد و وزن افراد را از دیگر برنامه‌های این مدیریت در هفته سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول