اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

رسیدن به پیشرفت نیازمند اصلاح رفتارهای اقتصادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: رسیدن به پیشرفت، رفاه و آسایش اقتصادی در کشور نیازمند اصلاح رفتارهای اقتصادی است.

رسیدن به پیشرفت نیازمند اصلاح رفتارهای اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش اظهار داشت: گرایش به مصرف کالاهای خارجی و افتخار به مارک خارجی از سوی برخی افراد نوعی بیماری است که این بیماری باید معالجه شده و افتخار هر ایرانی استفاده از محصول داخلی باشد.

وی گفت: نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری مسیر توسعه و شکوفایی کشور را وارد مسیر جدید و تاثیرگذار خواهد کرد.

فرماندار قاینات با اشاره به نقش مردم در حمایت از تولید ملی گفت: در این میان مردم که همواره از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند در سال 91 نیز با درک شرایط کشور و ورود به عرصه اقتصادی به طور قطع نقش بی بدیل و انکارناپذیر خود را برای تحقق شعار امسال ایفا خواهند کرد.

حبیبی‌منش تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری در واقع راهکار دستگاه‌های اجرایی است و آنها برای فراهم ساختن زیربناهای مورد نیاز برای رشد تولید ملی تشویق می‌کند.

وی یادآور شد: در قاینات نیز با برنامه‌ریزی‌های زیربنایی به عمل آمده و تلاش و همت مردم شریف و متدین شهرستان آینده روشنی در راستای تسریع در روند توسعه شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار قاینات افزود: رغبت و توجه کامل به مصرف کالاهای داخلی از سوی مردم باعث خواهد شد که تولید و صنعت کشور تقویت و توسعه یابد.

حبیبی منش گفت: مصرف کالاهای خارجی پرکردن جیب کارفرمایان و سرمایه‌گذاران خارجی، فراهم کردن اشتغال در کشورهای خارجی و تضعیف اقتصاد داخلی است.

وی یادآور شد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری موجب حل شدن تورم، فقر و بسیاری از معضلات اقتصادی می‌شود و در واقع رهبر فرزانه انقلاب به حساس‌ترین موضوع و معضل اقتصادی کشور دست گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری هوشمندانه مقام معظم رهبری جهش بزرگی را در راستای تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی ایجاد کرده است، تصریح کرد: رسالت مردم برای اجرایی شدن پیام مقام معظم رهبری، استفاده از تولید ملی و ترجیح دادن تولیدات داخلی به تولیدات خارجی است.

فرماندار قاینات در اولویت قرار دادن خرید تولید ملی برای حمایت از تولیدات ملی را وظیفه مردم برای تحقق پیام مقام معظم رهبری قلمداد کرد.

حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: برای کاربردی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری باید برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول