اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

ما در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملارد تأکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جنگ ملت مسلمان ایران با دشمنان خارجی به طور مداوم ادامه داشته و هم‌اکنون ما در حال جنگ اقتصادی با غربی‌ها هستیم.

ما در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم

ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی دریافتند که دوران گذشته تغییر یافته و دیگر نمی‌توانند منافع خود را در ایران پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: کشورهای زورگوی غربی نمی‌خواستند دوران تسلط بر منابع طبیعی گسترده و ذخایر نفت و گاز ایران را فراموش کرده و به همین دلیل به صورت مداوم علیه ما توطئه می‌کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ملارد با یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: در آن دوران بیش از 40 کشور غربی از صدام برای تجاوز به ایران حمایت کرده و تجهیزات و سلاح‌های نظامی زیادی را در اختیار ارتش رژیم بعث قرار می‌دادند.

* دشمن تهاجم فرهنگی و اقتصادی را دستور کار دارد

بورد افزود: پس از مقاومت و ایثار ملت بسیجی ایران در برابر تجاوز ارتش صدام، دشمنان غربی نظام جمهوری اسلامی شیوه جنگی خود را علیه ما تغییر داده و به سمت تهاجم فرهنگی و اقتصادی رفتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما حتی یک لحظه از انجام توطئه برای منحرف کردن ذهن جوانان و تحت فشار قرار دادن ملت ایران غافل نشده و امروز ما در حال جنگی گسترده در حوزه فرهنگی و اقتصادی با دشمن هستیم.

* حمایت از تولید ملی و خودکفایی اقتصادی تنها راه مقابله با دشمن است

فرماندار ملارد متذکر شد: در چنین شرایطی تنها راه مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده کشورهای غربی به ویژه آمریکا خودکفایی در حوزه اقتصادی است.

بورد اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی از سال‌ها قبل امروز را پیش‌بینی فرموده و به همین دلیل طی 5 سال گذشته نام سال‌ها را در حوزه اقتصادی تعیین می‌کنند.

وی تأکید کرد: به طور قطع حمایت از تولید ملی و رسیدن به خودکفایی اقتصادی که رهبری معظم انقلاب در رهنمودهای نوروزی تعیین فرمودند، باید با عزمی ملی توسط تمام مردم پیگیری شود.

بورد در پایان گفت: تحقق این مهم تنها وظیفه یک دستگاه و یا یک عده خاص نیست و همه مردم و مسئولان باید با عزمی ملی و جهادی انقلابی حمایت از تولید ملی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول