اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر:

تشکیل تعاون‌های فارغ‌التحصیلان لازمه رونق اقتصادی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، تشکیل تعاون‌های فارغ‌التحصیلان در زمینه‌های مختلف را در ایجاد رونق اقتصادی منطقه و فرصت‌های اشتغال برای فارغ‌التحصیلان بسیار مهم عنوان کرد.

تشکیل تعاون‌های فارغ‌التحصیلان لازمه رونق اقتصادی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی ظهر امروز در نشست با مسئولان بانک توسعه تعاون، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از دانشگاه‌های مطرح استان برشمرد که با ایجاد 36 رشته فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی همچنین راه‌اندازی نخستین رشته دکترا گام‌های عملی در توسعه این دانشگاه برداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که برخی رشته‌های ارشد این دانشگاه در شمال‌غرب کشور فقط در این واحد دانشگاهی وجود دارد که مورد استقبال علاقه‌مندان این رشته قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه هم‌اکنون با 23 اختراع که از سوی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان به ثبت رسیده یکی از واحدهای فعال در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: هم‌اکنون بیش از 310 نفر از اساتید و دانشجویان نخبه و پژوهشگر در این باشگاه فعال هستند.

دبیر نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر در این نشست تشکیل تعاون‌های فارغ‌التحصیلان در زمینه‌های مختلف را در ایجاد رونق اقتصادی منطقه و فرصت‌های اشتغال برای فارغ‌التحصیلان بسیار مهم عنوان کرد.

وی در ادامه خواستار تعامل و همکاری نزدیک مابین این دانشگاه و بانک توسعه تعاون در زمینه ارائه تسهیلات برای حمایت پژوهشگران و فعالان دانشگاهی برای ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت و جامعه شد.

رضایی تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ تعاون در بین قشر دانشگاهی به ویژه دانشجویان، راهنمایی مناسب برای اشتغال در  شغل مورد نظر در قالب تعاونی باید از بدو ورود دانشجویان به دانشگاه آغاز شود.

وی افزود: فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی با وجود اینکه صاحب فکر و اندیشه هستند اما فاقد سرمایه و منابع مالی لازم برای به نتیجه رساندن دستاوردهای علمی و تحقیقاتی یا در مراحل پیشرفته به تولید انبوه رساندن نتایج خود هستند که باید از آنها حمایت کرد.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول