اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد

لزوم مقایسه تحولات اقتصادی اجتماعی قبل و بعد از انقلاب

خبرگزاری فارس: امام جمعه گنبدکاووس بر مقایسه تحولات اقتصادی اجتماعی سیاسی دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تاکید کرد.

لزوم مقایسه تحولات اقتصادی اجتماعی قبل و بعد از انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی عصر یکشنبه در جلسه ستاد نماز جمعه که در دفتر این ستاد برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه به خطبه‌های امیر مؤمنان علی (ع) در نهج‌البلاغه در خصوص مقایسه دوران جاهلیت و دوران بعد از اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: یادآوری تاثیرات انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که وضعیت کشور تا چه اندازه تغییر کرده و نظام اسلامی چه دستاوردهایی برای مردم داشته است.

وی ادامه داد: باید تولیدات دینی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را با دوران طاغوت مقایسه کرد و ارزش نعمت‎هایی که به واسطه انقلاب اسلامی بدست آمده بدانیم.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه دین اسلام دین جهانی است خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام از میان مردم مبعوث شده و به رسالت خوانده شده و او اسوه و الگوی مردم است.

سبحانی با اشاره به آیات قرآن در سوره احزاب تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید تو را برای جهانیان فرستادیم تو چون آفتاب روشنی بخشی، نکته مهم آن است که آفتاب برای همه مردم است و پیامبر نیز راهنمای همه مردم است.

این مسئول متذکر شد: پیامبر اسلام به تعبیر قرآن بشیر و نظیر است و معلم انسان‌ها و اسوه آنها است و همه باید به او نگاه کنند.

امام جمعه گنبدکاووس در بیان فضایل حضرت رسول(ص) اذعان داشت: خداوند حضرت محمد (ص) را امین بر آیات خود و بیم‌دهنده همه عالمیان قرار داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول