اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک:

سال تولید ملی روحیه آرمان‌گرایی با استقلال اقتصادی را نوید می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک گفت: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بومی‌گرایی و بومی‌سازی در عرصه ملی، روحیه آرمان‌گرایی توأم با استقلال اقتصادی را نوید می‌دهد.

سال تولید ملی روحیه آرمان‌گرایی با استقلال اقتصادی را نوید می‌دهد

سید عطاءالله میرکمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بدون شک تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به قدرت اقتصادی برتر تنها در سایه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه داخلی محقق خواهد شد چرا که اگر مشکل تولید داخلی را حل کنیم بر چالش‌هایی که دشمن بر سر راه ما قرار می‌دهد غلبه خواهیم کرد.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک با اشاره به لزوم تحقق این شعار گفت: حمایت از تولید و سرمایه ملی در تحقق شعار دهه چهارم انقلاب دهه عدالت و پیشرفت حرکت اساسی است، حل مسئله تورم، اشتغال و شکل‌گیری استحکام اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است که باید مورد اهتمام جدی مردم و مسئولان قرار گیرد.

میرکمالی با تاکید بر اینکه برای تحقق این شعار باید پشتیبانی از تولیدات داخلی، صنعتی و کشاورزی مهم‌ترین رویکرد دست‌اندرکاران اقتصادی باشد گفت: در فرهنگ‌سازی پیرامون این مهم باید پرهیز از خرید کالاهای خارجی مدنظر قرار گیرد و در این زمینه تلاش شود.

وی بیان داشت: در کنار فرهنگ‌سازی برای استفاده عموم از کالاهای داخلی و ترجیح آن بر کالاهای خارجی، ارتقای کیفیت تولیدات داخل و نظارت بر تولید کالاهای مرغوب استاندارد و قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی موضوعی است که باید برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک با بیان اینکه حمایت از تولید ملی تشویق سرمایه‌گذاران را به دنبال خواهد داشت متذکر شد: حضور هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران برای تولید داخل یکی از اثرات ارزشمند حمایت از تولید ملی است که برکات فراوانی برای کشور به همراه خواهد داشت.

به گفته وی سال گذشته سالی سرشار از موفقیت برای ایران اسلامی بود چرا که آرمان انقلاب اسلامی در مورد بیداری اسلامی محقق و در داخل کشور انسجام و یکپارچگی با حضور عظیم مردم در پای صندوق‌های رأی ایجاد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول