اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 فروردین صورت می‌گیرد

اعزام هیئت 40 نفره اقتصادی آذربایجان‌شرقی به تفلیس و مینسک

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هیئت 40 نفره اقتصادی این استان روز 25 فروردین تبریز را به مقصد "تفلیس" پایتخت گرجستان و"مینسک" پایتخت بلاروس ترک می‌کند.

اعزام هیئت 40 نفره اقتصادی آذربایجان‌شرقی به تفلیس و مینسک

فرخ مسجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در  تشریح برنامه‌های سفر هیئت اقتصادی آذربایجان ‌شرقی به بلاروس و گرجستان اظهار کرد: هیئت اقتصادی و تجاری استان آذربایجان‌شرقی به ریاست استاندار، اواخر هفته جاری عازم کشور بلاروس خواهند شد.

وی زمان عزیمت این هیئت از تبریز را روز 25 فروردین جاری اعلام کرد و افزود: هیئت اقتصادی استان در این روز از تبریز عازم تفلیس پایتخت گرجستان می‌شود و در اقامتی دو روزه در این کشور از مراکز صنعتی، تجاری و تولیدی این کشور بازدید خواهد کرد.

مسجدی دیدار با یکی از نمایندگان مجلس گرجستان و جلسه مشترک با سفارت ایران در گرجستان را از دیگر برنامه‌های هیئت اقتصادی استان در مدت اقامت در این کشور عنوان کرد.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هیئت اقتصادی استان در بلاروس خاطرنشان کرد: هدف از این سفر آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از ظرفیت‌های اقتصادی کشور بلاروس و هماهنگی در خصوص مباحث سرمایه‌گذاری است.

مسجدی بازدید از نمایشگاه‌های صنعتی و اقتصادی، واحدهای تولیدی، امکانات دانشگاهی و ورزشی و پروژه‌های شهری را از برنامه‌های هیئت اقتصادی استان در مدت اقامت در بلاروس اعلام کرد و افزود: مقصد اصلی هیئت اقتصادی استان در این سفر استان ماگیلیوف بلاروس است که ملاقات با استاندار این استان و تشکیل جلسات هماهنگی نیز در برنامه سفر گنجانده شده است.

وی همچنین از برگزاری همایش اقتصاد ایران در بلاروس و امضای یادداشت تفاهم همکاری بین آذربایجان‌شرقی و بلاروس در جریان این سفر خبر داد.

مسجدی ادامه داد: هیئتی 40 نفره متشکل از مدیران دولتی، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان آذربایجان‌شرقی، 25 فروردین جاری تبریز را به مقصد "تفلیس" پایتخت گرجستان ترک کرده و پس از اقامت دو روزه در این کشور، عازم "مینسک" پایتخت بلاروس خواهند شد.

وی ادامه داد: هیئت اقتصادی آذربایجان‌شرقی که معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی وزیرکشور نیز آن را همراهی می‌کند، به مدت پنج روز در بلاروس به سر خواهند برد.

گزارش فارس حاکی است، در سفر هیئت اقتصادی آذربایجان‌شرقی به بلاروس و گرجستان استاندار، معاون وزارت کشور، نماینده شورای اسلامی شهر تبریز، 10 نفر از مدیران دولتی، 25 نفر از نمایندگان بخش خصوصی و دو نفر خبرنگار حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول