اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان:

توجه به تحقق شعار سال موجب استقلال اقتصادی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان گفت: نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصتی برای دستیابی به استقلال اقتصادی و مقابله با تحریم‌های دشمنان است.

توجه به تحقق شعار سال موجب استقلال اقتصادی کشور می‌شود

سعید نقیلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری باید در راستای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام داد.

وی با بیان اینکه باید در راستای تحقق شعار سال از شعار دادن جلوگیری کرد، یادآور شد: باید برنامه‌های کشور در راستای تحقق شعار سال ارائه شده و همه مسئولان در این زمینه تلاش کنند.

معاون سیاسی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت توجه دولت و مردم برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: باید حمایت از تولید‌ کنندگان در برنامه‌های مسئولان گنجانده شده و از این قشر به نحو مطلوبی حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید‌ کنندگان داخلی موجب توسعه و توجه به تولیدات داخلی می‌شود، افزود: باید تولید کالاهای با کیفیت در دستور کار تولید‌کنندگان قرار گیرد و با افزایش کیفیت کالاهای خود زمینه جذب مشتری را فراهم کنند.

نقیلو بر لزوم ارائه خدمات پس از فروش از سوی تولیدکنندگان تاکید کرد و یادآور شد: باید برای تولیدات داخلی تضمینی از سوی تولید کنندگان ارائه شود.

وی وظیفه مردم، دولت و تولید‌کنندگان را حرکت در راستای تحقق شعار سال دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های مطلوبی بردارند.

معاون سیاسی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در این زمینه باید کار جهادی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: حوزه‌های مرتبط در این  زمینه باید اقدامات لازم را انجام داده و از تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در راستای استفاده از تولیدات داخلی ادامه داد: با فرهنگ سازی مناسب برای استفاده از کالاهای ایرانی باید زمینه توجه مصرف‌کنندگان به تولیدات داخلی را فراهم کرد.

نقیلو توجه به کیفیت کالاهای داخلی، حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال را در زمینه تحقق شعار سال لازم دانست و گفت: باید همه دست‌اندرکاران این عرصه با کار جهادی به تحقق شعار سال کمک کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای توجه مطلوب به تولیدات داخلی وجود دارد، خاطرنشان کرد: استفاده از کالای با کیفیت ایرانی موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

معاون سیاسی سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه استفاده از کالاهای ایرانی باید به صورت فرهنگ درآید، گفت: این مهم با تبلیغات فرهنگی رسانه‌‌ها موجب ناکامی دشمنان و رفع مشکلات کشور می‌شود.

وی نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب را فرصت مغتنمی برای دستیابی به استقلال اقتصادی و مقابله با تحریم‌های دشمنان عنوان کرد.

نقیلو تاکید کرد: تولید‌کنندگان باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و تلاش برای تحقق شعار محوری سال در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول