اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنظیم بازار صورت گرفت

نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی بیجار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار گفت: از 15 اسفند 1390 تاکنون از تمامی بنگاه‌های اقتصادی شهر و روستای بیجار توسط تیم‌های دو نفره به صورت شبانه‌روزی بازرسی و نظارت شده است.

نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی بیجار

فرهاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این بازرسی‌ها از 15 اسفند 1390 شروع شده و تا پایان فروردین‌ماه جاری نیز ادامه دارد.

صفری افزود: در راستای کنترل و نظارت بر بازار تلفن 124 از ساعت 8 صبح الی 20 شب به صورت مستقیم توسط اپراتور جوابگوی تماس‌های مردمی است و تلفن گویای 124 نیز به صورت 24 ساعت در خدمت مردم است.

به گفته وی در راستای تنظیم بازار شب عید و نیز بعد از آن در سطح شهر بیجار و روستاهای این شهر و نیز شهرستان دیواندره با مدیریت و برنامه‌ریزی اداره تمامی اجناس مورد نیاز با همکاری اصناف هر دو شهرستان با قیمت‌گذاری مناسب تهیه و توزیع شده است.

صفری افزود: در شهر بیجار و نیز روستاهای همجوار به صورت مستقیم با مشارکت اصناف شهرستان بیجار مقدار 40 تن پرتقال و 20 تن سیب توزیع شد و همچنین 72 تن برنج ، 50 تن مرغ و 20 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی در سطح شهرستان توزیع شده است.

صفری گفت: در بحث تنظیم دقیق بازار عرضه و تقاضا، اصناف شهرستان بیجار نقش مهمی را در آرامش بازار ایفا کردند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول