اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

مردم منتظر حکم عادلانه در مورد مفسدان اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به سرعت یافتن محاکمه باند فساد بانکی گفت: مردم بی‌صبرانه منتظر حکم عادلانه در مورد مفسدان اقتصادی هستند.

مردم منتظر حکم عادلانه در مورد مفسدان اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی صبح امروز در جلسه هفتگی شورای حزب مؤتلفه استان مرکزی اظهار داشت: اجرای سریع احکام دادگاه در سالم‌سازی محیط اقتصادی مؤثر است که باید مورد توجه مسئولان دستگاه قضایی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید دست مفسدین را از فضای کسب و کار قطع کرد تا کسانی که واقعا ایمان به پیشرفت کشور دارند و دلشان برای انقلاب و مردم می‌سوزد، رشد کنند.

* نگاه ایران به مذاکرات 1+5 مثبت است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن نشست گروه 1+5 گفت: نگاه جمهوری اسلامی ایران به این مذاکرات مثبت است به شرط اینکه گام‌های مثبت از طرف مقابل برداشته شود و صرفا به دنبال لبخند سیاسی نباشند.

مقدسی فعالیت هسته‌ای کشور را صلح‌آمیز خواند و با اشاره به همکاری کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اساسنامه آژانس و مقررات ان. پی. تی به دنبال حقوق خود و استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است و از این حق چشم‌پوشی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم نشست آتی 1+5 فرصتی برای حرکت غرب به سمت اعتمادسازی نه محروم کردن ملت ایران از حق قانونی و مشروع باشد.

* ایران از اصلاحات بشار اسد حمایت می‌کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی پیرامون موضع اصولی ایران در قبال تحولات سوریه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از اصلاحات بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در راستای تحقق مطالبات مشروع و مسالمت‌آمیز مردم این کشور حمایت می‌کند و هرگونه مداخله خارجی در سوریه از سوی برخی طرف‌های خارجی را که به دنبال جنگ‌افروزی و جنگ طایفه‌ای در این کشور هستند رد و آن را محکوم می‌کند.

وی با اعلام حمایت از گفت‌وگوهای ملی بین دولت و معارضین در سوریه ابراز داشت: ایران همواره دولت و معارضین را به گفت‌وگو و مذاکره توصیه کرده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به فرامین مقام معظم رهبری گفت: همدلی، همفکری، همکاری صمیمانه و تلاش جدی مسئولان به ویژه مجلس و دولت برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی امری ضروری است.

مقدسی با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار امسال تعامل دو طرفه بین مجلس و دولت و سایر مسئولان ضروری است متذکر شد: همت نمایندگان مجلس در همگرایی با دولت و نیز همت دولت به ویژه رئیس دولت با نمایندگان مجلس باید حساب شده‌تر مضاعف شود تا به این هدف بزرگ نایل شویم.

وی با بیان اینکه وحدت و همگرایی یک ارزش و نیز یک راهبرد اصلی در پیروزی انقلاب بوده اذعان داشت: در مقابل آن راهبرد دشمن تفرقه‌افکنی و ایجاد شکاف بین دولت و ملت، قومیت‌ها، مذاهب، روشنفکران و نخبگان برای فروپاشی نظام بوده است، اختلاف‌افکنی در میان مردم یکی از تاکتیک‌های اصلی نبرد نرم علیه ملت است به همین دلیل هم امام(ره) و هم رهبری همواره مردم و نخبگان را به وحدت فرا خوانده و می‌خوانند.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول