اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان خبر داد

خوشبینی 76 درصد مردم به بهبود خدمات دولتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: 76 درصد مردم در طرح افکار سنجی دستگاه‌های دولتی به بهبود خدمات دولتی خوشبین هستند.

خوشبینی 76 درصد مردم به بهبود خدمات دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی عصر امروز در جلسه ستاد تحول اداری استان زنجان، اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه اجرای برنامه‌های تحول اداری بین استانداری زنجان با دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای برنامه‌های استان مطلوب است.

وی با بیان اینکه ضروری است این تفاهم‌نامه تا 10 روز آینده به امضای دو طرف برسد، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی مورد توجه است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به اینکه همه الزامات دستگاه های اجرایی در راستای تحول اداری در این تفاهم‌نامه گنجانده شده است، تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه وظایف دستگاه‌های اجرایی در راستای تحول اداری مشخص شده است.

وی با بیان اینکه با انعقاد این تفاهم‌نامه همه دستگاه‌های اجرایی مهندسی مجددی در راستای ارائه خدمات به مردم می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه خدمات الکترونیکی و غیر الکترونیکی مشخص شده است.

جلیل‌خانی با اشاره به احصای اطلاعات و مشخصات ساختمانی 56 دستگاه اجرایی استان زنجان یادآور شد: برنامه دستگاه های اجرایی نیز در راستای سلامت اداری در این تفاهم‌نامه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه توجه به سلامت اداری باید سرلوحه همه دستگاه‌های اجرایی باشد، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت مردم باید از برنامه‌های دستگاه‌‌های اجرایی بوده و در سال جاری نیز اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان بیمه دانا، بیمه آسیا و بانک تجارت را سه دستگاه برتر استان در سال گذشته در راستای تکریم ارباب رجوع اعلام کرد.

وی با بیان اینکه 76 درصد مردم در طرح افکار سنجی دستگاه‌های دولتی به بهبود خدمات دولتی خوشبین بودند، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان رضایت مندی از دستگاه‌های دولتی در شهرستان طارم از نظر مردم بوده است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول