اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

فرمانداری چرام با کمترین نیرو بیشترین خدمت را می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: چرام شهرستانی نوپا بوده و فرمانداری که اداره‌ای نظارتی است توانسته با حداقل نیرو نهایت خدمت را به شهروندان ارائه دهد.

فرمانداری چرام با کمترین نیرو بیشترین خدمت را می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید شکرالله امامی عصر امروز در نشستی که با امام جمعه این شهرستان در محل ستاد نماز جمعه داشت، اظهار کرد: چرام شهرستانی نوپا بوده و فرمانداری که اداره‌ای نظارتی است توانسته با حداقل نیرو نهایت خدمت را به شهروندان ارائه دهد.

امامی افزود: شهرستان چرام در بین شهرستان‌های هم رده در انجام ماموریت‌های محوله پیشی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی امسال جهت توسعه و عمران شهرستان برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم که از جمله راه‌اندازی سایت اداری و مصلای نماز جمعه خواهد بود.

عالیترین مقام دولت در چرام دو رویداد مهم انتخابات و هدفمند کردن یارانه‌ها را همزمان با شروع به کار فرمانداری چرام عنوان کرد و افزود: یکی از سالم‌ترین و شفاف‌ترین و کم حاشیه‌ترین انتخابات‌ها در چرام برگزار شد چرا که در تمامی صندوقها ترکیبی از همه عقاید و تفکرها بود.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی معدن فسفات شهرستان چرام از اولویت‌های دیگر سال جدید است.

امامی با بیان این‌که راه‌اندازی این معدن از اولویت‌های کاری و اصلی برای ایجاد اشتغال جوانان این شهرستان در سال جدید است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این معدن چهار هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای جوانان بیکار این شهرستان فراهم شود.

وی دانشکده صنعت و معدن و رونق بخشی بیشتر به امر گردشگری و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود را از دیگر برنامه‌های امسال دانست.

این مسئول از امام جمعه خواست به علت نبود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این مباحث را بیشتر برای مردم تبیین کند تا افکار مردم نسبت به این مسائل باز شود.

در ادامه امام جمعه چرام با بیان این‌که بینش و بصیرت مقام معظم رهبری روز به روز ایران را روی ریل ترقی قرار می‌دهد، گفت: امروزه جنگ با استکبار جنگ نظامی نیست بلکه جنگ اقتصادی است و کشوری در این جنگ پیروز است که اقتصاد مستقل داشته باشد.

*وقتی شورای نگهبان بر انتخابات مهر تایید بزند دیگر جای گلایه و بدگویی نیست

جعفر طزری افزود: حرکات بسیار زیادی از شروع فرمانداری انجام شده و ما از همه مسئولان می‌خواهیم که خدمات نظام را به مردم بگویند چرا که در حال حاضر کوچکترین کشورها درصدد تحریم کشور ما هستند و نادیده گرفتن این خدمات به ضرر ما خواهد بود.

طزری از برگزاری 12 جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید خبر داد.

امام جمعه چرام مهمترین ویژگی انتخابات اخیر را حضور حداکثری مردم دانست و اظهار داشت: وقتی شورای نگهبان مهر تایید بر انتخابات بزند دیگر جای گلایه و بدگویی و کارشکنی نیست.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول