اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه:

90 درصد خدمات اداری حوزه به طلاب الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه گفت: با راه‌اندازی رسمی پورتال جامع "نجما" بیش از 80 الی 90 درصد خدمات اداری طلاب به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

90 درصد خدمات اداری حوزه به طلاب الکترونیکی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام محمود ملک‌دار در مراسم رونمایی از سایت "نجما" اظهار داشت: فناوری اطلاعات به یکی از پیشرفته‌ترین ابزار ارتباطی در عرصه تبادل اطلاعات و ارائه خدمات به افراد در جامعه تبدیل شده است.
وی ارائه خدمات الکترونیکی به طلاب را یکی از اهداف مهم معاونت امور طلاب و دانش آموختگان دانست و افزود: با راه اندازی رسمی سایت "نجما" تمام خدمات عمومی و تسهیلاتی به طلاب از طریق این سایت انجام خواهد گرفت.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه اضافه کرد: ارائه خدماتی چون ثبت‌نام عمره، عتبات و عالیات، مشهد مقدس، خوابگاه طلاب مجرد، شهرک مهدیه و... از عمده ترین خدماتی است که از طریق این سایت ارائه خواهد شد.
ملک‌دار خاطرنشان کرد: با راه اندازی این پورتال جامع، مدیران حوزه های علمیه کشور می توانند اطلاعات و آمار طلاب زیر پوشش را برای دریافت شهریه و تغذیه از این طریق اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: نظام جامع فناوری اطلاعات طلاب در پورتال جامع "نجما" خلاصه می‌شود و بیش از 90 درصد خدمات الکترونیکی طلاب را ارائه خواهد داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول