اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

«خدمت ماندگار» رویکرد شهرداری قم در سال جدید

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: مجموعه شهرداری قم، سال جدید را سال «خدمت ماندگار» برای خود تعریف کرده است.

«خدمت ماندگار» رویکرد شهرداری قم در سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در دیدار مدیران کل و مسئولین استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حمایت از شهر مقدس قم باید به صورت مستمر از سوی مدیران ملی ادامه داشته باشد.

وی ضمن دعوت از علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده مردم قم در خانه ملت برای بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر افزود: این امر موجب افزایش روحیه کاری و تقویت پیمانکاران و مدیران شهر قم خواهد شد.

شهردار قم با تاکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی قم زودتر از موعد مقرر تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال جاری، مجموعه شهرداری قم سال جدید را با عنوان سال «خدمت ماندگار» برای خود تعریف کرده است.

وی عنوان کرد: تاکنون 10 پیشنهاد شهرداری قم در کمیسیون‌های مختلف مجلس مورد بررسی و موافقت قرار گرفته و به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است.

دلبری با اشاره به بدهی 125 میلیارد تومانی دولت به شهرداری قم تا سال 88 گفت: حدود 100 میلیارد تومان نیز از سال 88 تا پایان سال گذشته، میزان طلب شهرداری قم از دولت است که 50 میلیارد از بدهی نخست به صورت سهام در اختیار شهرداری قرار داده شد.

شهردار قم با بیان اینکه زمینه فروش اوراق مشارکت در طرح قطارشهری قم فراهم است، افزود: درخواست ما این است که مجوز انتشار اوراق در این زمینه به شهرداری قم داده شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول