اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

خدمت به مطبوعات را وظیفه خود می‌دانم‌

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به جایگاه مطبوعات در زمینه بررسی مسائل و مشکلات جامعه، گفت: خدمت به مطبوعات را وظیفه خود می‌دانم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنم.

خدمت به مطبوعات را وظیفه خود می‌دانم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شامگاه امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان در سالن دولت استانداری اظهار کرد: برای تشکیل تعاونی مصرف و ایجاد صندوق اعتباری اعضای خانه مطبوعات کردستان آمادگی لازم را داریم.

استاندار کردستان در ادامه از نظارت بیشتر بر عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: خبرنگاران هم می‌توانند مسائل و گیر و گرفت‌های ادارات را رصد کرده و به منظور رفع آنها به ما اطلاع دهند.

شهبازی با ابراز خوشحالی از آغاز برنامه‌های توسعه‌ای استان در ابتدای سال جاری، تصریح کرد: هدف ما بر این است که با اعتبارات سال گذشته و امسال طرح‌های نیمه تمام را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی اتمام پروژه‌های نیمه کاره را اولویت اصلی استان در سال جاری خواند و افزود: این مهم در راستای پاسخگویی به خواسته‌های به حق مردم از مسئولان و دستگاه‌های اداری استان صورت می‌گیرد.

استاندار کردستان از نهادینه کردن روحیه خدمتگذاری به مردم در قالب حل مشکلات آنان و اجرای پروژه‌های توسعه به عنوان یکی از اولویت‌های استانداری نام برد و گفت: با تحقق این مسئله زمینه خدمتگذاری بیشتر به مردم از سوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تسهیل می‌یابد.

شهبازی در پایان خواستار حمایت اصحاب رسانه استان از مسئولان برای اجرا و تحقق برنامه‌های دولت در کردستان شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول