اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میز خدمت در سازمان اقتصادی و دارایی یزد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: به منظور تسریع در کارها و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، میز خدمت در این سازمان راه‌اندازی شد.

میز خدمت در سازمان اقتصادی و دارایی یزد راه‌اندازی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر، هدف از راه‌اندازی میز خدمت در ادارات را اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در راستای تکریم ارباب‌رجوع، تسریع در کارها و راهنمایی مراجعان بیان کرد و افزود: میز خدمت، پاسخ‌گوی مراجعان به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان است.

میر خاطرنشان کرد: راهنمایی مراجعه‌کنندگان از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور و ارائه خدمات مطلوب به مردم در بدو ورود به اداره، جلوگیری از اتلاف وقت آنها و ارائه مشاوره به مراجعان این مجموعه از نحوه دریافت خدمات از مزایای راه‌اندازی میز خدمت به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی صادقانه به مردم و سرعت بخشیدن به کارها و فعالیت‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به آنها اظهار داشت: اگر خدمت‌رسانی همراه با تکریم و احترام به مراجعه‌کنندگان باشد، رضایت خداوند و مردم را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مشارکت مردم و مراجعه‌کنندگان را در پیشبرد خدمت‌رسانی بسیار مؤثر و مفید برشمرد و اضافه کرد: این مجموعه در مسیر تسهیل خدمات‌رسانی از پیشنهادات سازنده مردم استقبال می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول