اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

تفاوتی در میزان خدمت‌رسانی بین مناطق شهری وجود ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: در خدمت رسانی به مردم نباید هیچ تفاوتی را بین مناطق لحاظ کرد و مردم نیز باید مسئولین را یاری کنند.

تفاوتی در میزان خدمت‌رسانی بین مناطق شهری وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری گفت: شهرداری قم با هدف آسیب‌شناسی و بررسی میزان رضایت‌مندی مجاورین و زائرین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) از خدمات شهرداری و برنامه‌ریزی در خصوص شناسایی کمبودها و کاستی‌ها و تلاش در زمینه رفع نواقص در سال‌های آتی برای ارائه خدمات مطلوب، امسال را برای خود سال خدمت ماندگار ترسیم کرده است. 

شهردار قم با تاکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی قم زودتر از موعد مقرر در سال جاری، توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را ضروری دانست و تصریح کرد: مجموعه شهرداری قم سال جدید را با عنوان سال خدمت ماندگار برای خود تعریف کرده است تا در اذهان عموم ماندگار باشد.

دلبری به کمبود امکانات تفریحی و نیازهای مردم به‌ویژه جوانان در سطح شهر قم اشاره کرد و خواستار رسیدگی هر چه بیشتر در زمینه رفع نیازهای مردم شد.

وی به ارائه عملکرد شهرداری و مجموعه اقداماتی که طی سال گذشته به‌ویژه ایام نوروز در قم انجام شده است اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در سال گذشته در سطح شهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اما این اقدامات کافی نیست و باید در شأن این شهر و مردم آن کار شود.

وی توسعه فضای سبز  و مبلمان شهری را در سطح شهر و به‌ویژه ورودی‌ها به دلیل ورود خیل کثیری از زائرین به شهر مقدس قم حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: مسئولین امور شهری همواره در خدمت مردم هستند و از شهروندان نیز انتظار داریم تا مسئولین را کمک کنند تا اقدامات به نحو شایسته انجام شده و پروژه‌ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

دلبری مدیریت شهری را به یک جاده دو سویه تعبیر کرد و گفت: مدیریت شهری به دنبال توازن در بین مناطق شهری بوده و با توجه به امکانات و ابزارهایی که در خدمت دارد مسئولیت امور شهری را در دست می‌گیرد که در خدمت رسانی به مردم نباید هیچ تفاوتی را بین مناطق لحاظ کرد و مردم نیز باید مسئولین را یاری کنند.

وی با بیان اینکه وجود بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه،‌ قم را به یک شهر بین‌المللی تبدیل کرده است، گفت: این شرایط وظیفه مسئولین و خدمتگزاران مردم را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول