اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

خدمات در شأن مردم در اداره‌های دولتی ارائه شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس مدیران و مسئولان استان فارس را به ارائه خدمات در شان مردم توصیه کرد.

خدمات در شأن مردم در اداره‌های دولتی ارائه شود
به گزارش خبرگزاری فارس ازشیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی شنبه‌شب در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: یک مدیر و مسئول بیش از هر کس باید دارای ویژگی‌هایی از جمله تقوا بوده و مواظبت از دین، کوشش برای رضای خدا، راستگویی و ادای امانت، سجده طولانی و حسن‌الجواد در مسئولیت را مورد توجه ویژه قرار دهد.
ایمانی اضافه کرد: یک مسئول به عنوان کارگزار حکومت باید تلاش کند تا از عهده مسئولیت خود به خوبی برآید.
امام جمعه شیراز ادامه داد: امروز مسئولیت‌ها یک امانت بر گردن مدیران است که بر اساس اصول دین اسلام نباید در مسئولیت خیانت کنیم.
وی به الگو گرفتن معیار خدا و دین در مسئولیت‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: برای انجام کارهای اداری اگر معیار خدا و دین باشد همیشه مسیر صحیح و درست را انتخاب می‌کنیم.
به گزارش فارس، در جلسه شورای اداری استان فارس دستگاه‌های کم‌مصرف در الگوی مصرف و صرفه‌جویی معرفی شدند و بر اساس آن نیروی زمینی ارتش در فارس با 49 مرکز و 60 درصد کاهش مصرف مقام نخست مصرف کاهش مصرف برق را به خود اختصاص داد.
اداره تربیت بدنی نیز در مصرف آب و کمترین میزان مصرف با 54 درصد کاهش مصرف مقام نخست صرفه‌جویی در آب را به خود اختصاص داد.
استانداری فارس نیز با کاهش 84،13 درصدی مصرف برق موفق نشد حداقل کاهش مصرف 15 درصدی را که استاندار در دو ماه گذشته در تعیین کاهش مصرف تعیین کرده بود را به دست آورد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول