اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

استفاده از خدمات دولت الکترونیک به نفع دستگاه‌های اداری است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: استفاده از خدمات دولت الکترونیک با توجه به صرفه‌جویی در وقت و سایر ملزومات اداری، به نفع دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی است.

استفاده از خدمات دولت الکترونیک به نفع دستگاه‌های اداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی جمعه شب در دیدار با مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان استان که در سالن شهدای گمنام استانداری در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آموزش جامعه و تشویق مردم به استفاده از خدمات دولت الکترونیک موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان می‌شود.
استاندار کردستان تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب بستری فراهم کنیم که در آینده نزدیک تمام مراحل مربوط به پرداخت قبوض آب، برق، گاز و تلفن در استان به صورت کاملا الکترونیک انجام شود.
وی افزود: پرداخت غیرحضوری قبوض از بسیاری هزینه‌ها نظیر هزینه صدور قبوض، هزینه‌های مربوط به رفت و آمدها برای توزیع و پرداخت قبوض، هزینه کاغذ و چاپ جلوگیری کرده و از بار مراجعات بانکی و همچنین ترافیک شهری نیز می‌کاهد.
استاندار کردستان این کاهش هزینه‌ها را به سود دستگاه‌های خدمت‌رسان و مردم دانست و گفت: ارائه آموزش‌های مرتبط با نحوه پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض به مردم و پاسخگویی به سوالات آنان به خصوص در مناطق روستایی می‌تواند بستر مناسبی را برای رسیدن به این هدف فراهم کند.
شهبازی بر وصول مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید و تصریح کرد: تقویت سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی که در خدمت‌گزاری به مردم عملکرد مناسبی دارند در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: ضروری است سطح تعامل مثبت بین خدمت‌گزاران در دولت از یک سو و ولی نعمتان آنان یعنی مردم شریف و ارباب رجوع از سوی دیگر، با شناخت وظایف متقابل نسبت به یکدیگر میسر شده و بیش از پیش ارتقا یابد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول