اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چرام:

دهیاران ضعیف فرصت خدمت را در اختیار دیگران بگذارند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چرام گفت: اعتبارات دهیاری ناچیز است و دهیارانی که نمی‌توانند کار مردم روستا را انجام دهند با هماهنگی شورای روستا کار را به دیگری واگذار کنند.

دهیاران ضعیف فرصت خدمت را در اختیار دیگران بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید احمد مرتضوی صبح امروز در نشست با دهیاران این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: با سرلوحه قرار دادن شعار امسال مقام معظم رهبری ما مسئولان کار خود را در همه ابعاد با سرعت و قدرت شروع کنیم.

مرتضوی طرح هادی در روستاها را اولویت کاری اول دهیاران دانست و افزود: به همت بنیاد مسکن برای پرداختن به طرح هادی و روستاهای ما که دارای چشم‌اندازهای طبیعی زیبایی هستند و با تعامل ویژه دهیاران می‌توان مهاجرت معکوس را در روستاها به وجود آورد.

 وی گفت: دهیاران باید گزارش عملکرد ماهانه خود را هم به صورت کتبی و هم به صورت تصویری به مقام‌های بالاتر منعکس کنند تا نواقص و مشکلات بررسی شده و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در صورت نیاز به اعتبارات، چنین امری برای آن‌ها محقق شود.

 بخشدار مرکزی چرام تصریح کرد: اعتبارات دهیاری ناچیز است و دهیارانی که نمی‌توانند کار مردم روستا را انجام دهند با هماهنگی شورای روستا کار را به دیگری واگذار کنند.

 مرتضوی بیان داشت: بدون مجوز بخشدار و شورا پولی از حساب دهیاری برداشت نشود.

 وی طرح تکریم ارباب رجوع را از دیگر اولویت‌های دهیاران دانست و اظهار داشت: مردم ولی‌نعمت این انقلاب بوده و مسئولان حق هیچ برخوردی با مردم را ندارند و برخوردها باید بر اساس قوانین و ضوابط باشد.

 مرتضوی گفت: اجرای طرح هادی در روستاها تنها زیرساخت فیزیکی نیست بلکه فراهم کردن زمینه توسعه و عمران در روستاها، ایجاد تسهیلات در همه زمینه‌ها و افزایش راندمان کاری روستاها که همان نیروی انسانی بوده نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی پایبندی به قانون را خدمت‌رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: جلب سرمایه‌گذاری در روستاها مهاجرت معکوس را رقم خواهد زد.

 مرتضوی پاکسازی ورودی روستاها را از دیگر برنامه‌های دهیاران دانست و گفت: با سرلوحه قرار دادن بهداشت روستایی باید بتوانیم روستاهای پاک داشته باشیم.

 وی از ادارات خدمات‌رسان ذی‌ربط خواست تا آب‌رسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی را جدی بگیرند.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول