اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

خدمات اداری ـ مالی به خوبی منعکس نشده است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: حوزه اداری و مالی زحمات زیادی برای بهبود ارائه خدمات به کارکنان می‌کشند اما تاکنون این خدمات به نحو مطلوب و شایسته‌ای منعکس نشده است.

خدمات اداری ـ مالی به خوبی منعکس نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان اداری و مالی استانداری بوشهر اظهار کرد: در ارزیابی‌های مختلف استانداری بوشهر رتبه‌های برتر کشوری کسب کرده که مرهون حمایت‌های استاندار و رهنمودهای ایشان است.
زارع تجمیع بیمه‌های تأمین اجتماعی، حقوق، اصلاح آمارها به ویژه در ساماندهی امورات نقلیه استانداری بوشهر، تفکیک انشعاب آب، برق و تلفن، احداث سیستم فاضلاب، سازماندهی خانه‌های سازمانی، اتوماسیون اداری و ایجاد خطوط تلفن ایوان، بررسی و امحای قانونی 11 تن اسناد و انتقال 3 تن اسناد به سازمان اسناد ملی و یکپارچه‌سازی سیستم اداری و مالی از جمله فعالیت‌های مهم این مجموعه دانست.
‌معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: مجموعه اداری و مالی برای کمک به بهبود معیشت کارمندان به دنبال ایده‌های نو، کاربردی و منطبق با منابع باشد.
زارع گفت: اگر کارکنان مجموعه‌ای دغدغه مالی داشته باشند و مسائل حاشیه‌ای مالی دامنگیر آنها شود، خدمات آنگونه که باید ارائه نمی‌کنند.
وی بیان کرد: حوزه اداری و مالی از تمام ظرفیت‌های استانداری، استان و وزارت کشور در تمام زمینه‌ها برای ارائه خدمات رفاهی مطلوب به همکاران بهره ببرند.
زارع با تاکید بر اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام شده در این حوزه تصریح کرد: حوزه اداری و مالی زحمات زیادی برای بهبود ارائه خدمات به کارکنان می‌کشند امام تاکنون این خدمات به نحو مطلوب و شایسته‌ای منعکس نشده است.
وی ادامه داد: نظم کاری ضرورت لاینفک حوزه اداری و مالی است و این نظم علاوه بر اینکه موجب قوام کاری این مجموعه می‌شود، اداری و مالی را به الگویی برای دیگر مدیریت‌ها تبدیل می‌کند.
معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: صداقت، اخلاص و پاکدستی از ضروریت‌های فعالیت در حوزه اداری و مالی است و ارتقای کمی و کیفی خدمات در این حوزه به تلاش شبانه‌روزی نیاز دارد.
زارع عنوان کرد: اخلاص در خدمت و زحمات طاقت‌فرسا برای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی همکاران به دست‌اندرکاران این حوزه انگیزه‌ای مضاعف می‌دهد و این بسیار قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: فعالیت در حوزه اداری مالی برنامه محور است و مدیر این حوزه باید برنامه‌ای یک ساله برای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در این حوزه تدوین کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول