اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پست ایران خبر داد:

استقبال مردم از ارائه خدمات دولتی در دفاتر ICTروستایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: مردم استقبال چشمگیری از ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی دولت در دفاتر ICTروستایی داشته‌اند.

استقبال مردم از ارائه خدمات دولتی در دفاتر ICTروستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن کرباسیان صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: با امضای تفاهم‌نامه با تعدادی از دستگاه‌های اجرایی خدمات آنها در این دفاتر و همچنین دفاتر شهری ارائه می‌شود که مردم استقبال خوبی از این امر بویژه در حوزه مالیات داشته‌اند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی و ثبت اسناد از جمله نهادهایی هستند که خدمات آنها توسط دفاتر ICT در روستاها و شهرها به مردم ارائه می‌شود و با دادگستری نیز در حال تعامل هستیم.
مدیرعامل شرکت پست ایران در ارتباط با توسعه خرید و فروش اینترنتی گفت: خرید و فروش اینترنتی در کشور با استقبال چشمگیری همراه بوده است و در استان بوشهر نیز به خوبی کار شده طوری که در سال گذشته در کشور یک میلیون و 600 هزار ترافیک خرید و فروش اینترنتی داشته‌ایم.
کرباسیان بیان کرد: اگر بتوانیم این سرویس به خوبی فرهنگ‌سازی و نهادینه شود بازاریابی و خرید و فروش اینترنتی در مناطقی که از نظر تجارت در بن و بست قرار دارند از این وضعیت خارج می‌شوند.
وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که خدمات و سرویس‌های نهادهای خدماتی و اجتماعی از جمله جهاد کشاورزی، تعاون  و بهداشت و درمان را در دفاتر ICTروستایی و شهری ارائه کنیم.توسعه دفاتر ICTروستایی و ارتقا و افزایش خدمات قابل ارائه در این دفاتر علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب زمینه پایداری این فرصت‌های شغلی را نیز فراهم می‌کند.
کرباسیان افزود: این دفاتر اینقدر قابلیت و ظرفیت دارند که بتوانیم با ارائه خدمات و سرویس‌های متنوع و متعدد زمینه ماندگاری اشتغال‌های ایجاد شده در آنها را فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: هم اکنون 10 هزار دفتر ICTروستایی در کشور فعال است که سهم استان بوشهر از این تعداد، 214 دفتر بوده که این رقم قابل توجهی است و نشان می‌دهد استان بوشهر توانسته در این عرصه فعالیت‌ها خوب و موفقی داشته باشد.
وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که خدمات و سرویس‌های نهادهای خدماتی و اجتماعی از جمله جهاد کشاورزی، تعاون  و بهداشت و درمان را در دفاتر ICTروستایی و شهری ارائه کنیم.
کرباسیان اظهار داشت: در استان‌های بندری نظیر بوشهر پست لجستیک می‌تواند خدمات خوبی ارائه کند و کالاهایی را که به بندر وارد می‌شوند از طریق این سرویس به صورت پستی توزیع شوند.
مدیرعامل شرکت پست ایران یادآور شد: پست لجستیک در قم و در بخش انتشارات راه‌اندازی شده است و هم اکنون روزی هزار بسته انتشاراتی از این طریق توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه همچنین در شمال تهران نیز این کار در حال انجام است افزود: سرویس لجستیک فرصت خوبی به شمار می‌رود و باید با تعامل با سازمان‌ها از این فرصت به خوبی بهره برد.
کرباسیان با اشاره به اشتغال مستقیم 15 هزار و 500 نفر در شرکت پست ایران ادامه داد: سال گذشته 814 میلیون مرسوله پستی شامل امانت، بسته و نامه در کشور جابجا شده است.
 انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول