اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خدمت در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: جشنواره فرهنگی و هنری خدمت در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خدمت در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید در نشست ستاد اجرایی برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خدمت، هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب دولت مردان و خادمان ملت برای تداوم خدمت و همچنین مشارکت هر چه بیشتر اقشار مردم و جامعه فرهنگی- هنری و رسانه و نیز تقویت روحیه امید و خودباوری و تلاش برای ترسیم چشم انداز روشن در آینده دانست.

وی بر اهمیت انعکاس اثرات و نتایج سفرهای استانی با استفاده از زبان هنر در قالب‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

ثابت‌قدم‌وحید تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی، عدالت، عزت اسلامی، امید به آینده روشن، اشتغال، انرژی هسته‌ای و تبیین مواضع و دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی را از مهم‌ترین موضوعات جشنواره خدمت عنوان کرد.

برگزاری جشنواره عکس نقاشی، جشنواره شعر و داستان، برپایی جشنواره وبلاگ نویسی، تدوین و چاپ کتاب دستاوردها و شاخص‌های فرهنگی و هنری استان، برگزاری جشنواره تصویرسازی، پوستر فیلم و عکس و شعر و موسیقی، تدوین فراخوان و شیوه‌نامه جشنواره و اطلاع رسانی و انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های جشنواره از اهم مصوبات این نشست بود.

ستاد اجرایی برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خدمت با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تشکیل شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول