اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست بسیجیان شاهرود مطرح شد

نام‏گذاری امسال نشان‏دهنده عمق دوراندیشی رهبری است

خبرگزاری فارس: در نشست حلقه صالحین بسیج امام موسی‌کاظم(ع)، بسیجیان نام‏گذاری امسال را نشان‏دهنده عمق دوراندیشی و ابتکار عمل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانستند.

نام‏گذاری امسال نشان‏دهنده عمق دوراندیشی رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در جلسه حلقه صالحین بسیج امام موسی‌کاظم(ع) شاهرود برگزار شد و بسیجیان در این نشست، نام‏گذاری امسال را نشان‏دهنده عمق دوراندیشی و ابتکار عمل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانستند.

محمدرضا قاسمی، فرمانده بسیج امام موسی‌کاظم(ع) شاهرود در این نشست با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب گفت: رهبر فرزانه امسال را سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ملی اعلام کرده‏اند.

وی تصریح کرد: این امر نشان از عمق دوراندیشی و ابتکار عمل ایشان است که در این برهه از زمان و در این درگیری‏های اقتصادی جهانی، توجه به کشور داشته و همگان را برای تلاش در جهت آبادانی کشور و همکاری با هم دعوت می‏کنند.

فرمانده بسیج امام موسی‌کاظم(ع) شاهرود در ادامه با اشاره به شهادت حضرت صدیقه کبری(س) گفت: حضرت فاطمه(س) برای دفاع از ولایت به شهادت رسیدند و به همه درس دفاع از ولایت تا پای جان را دادند و به همین خاطر باید درک کرد که دفاع از ولایت بسیار مهم است.

قاسمی در پایان سخنان خود با تأکید بر اطاعت از فرمایشات امام خامنه‏ای گفت: باید سربازان شایسته‏ای برای ولایت بود و سخنان ایشان را با جان و دل گوش داد و در هر مسئولیتی که هستیم، برای سربلندی اسلام و کشورمان تلاش کنیم.

در این جلسه، بیش از 50 نفر از بسیجیان عضو حلقه صالحین حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول