اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

توجه خانواده‌ها به تولید‌های داخلی ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس بر استفاده از تولیدات داخلی در خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: توجه خانواده در خرید لوازم بر داخلی بودن آن کالا ضروری است.

توجه خانواده‌ها به تولید‌های داخلی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان چالوس اظهار داشت: سلامت یکی از نعمت‌های بزرگ است و با توجه به اینکه در هفته سلامت قرار داریم باید همه در حفظ سلامت کوشا باشند.

وی ادامه داد: هزینه‌های سنگین بهداشت و درمان برای مردم مشکل‌ساز است بنابراین باید همان گونه که در قانون تعریف شده هزینه‌های سلامت رایگان است، با مردم برخورد شود.

راشدی‌نوری با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا گفت: ایران نه تنها در این قطع رابطه ضرر نکرد بلکه این قطع همکاری بزرگ‌ترین علت برای پیشرفت ایران اسلامی در بخش‌های مختلف بوده است.

امام جمعه چالوس اضافه کرد: یکی از عوامل مهم در موفقیت‌های اقتصادی حمایت از تولیدات ملی است که شعار امسال بوده و رهبر معظم انقلاب آن را بر ما تکلیف کرده است.

این مسئول بیان داشت: دولت باید زمینه تولیدات ملی را فراهم کند و کیفیت و کمیت در تولید باید در اولویت قرار گیرد.

راشدی‌نوری همچنین با اشاره به نشست ترکیه گفت: هرچند این نشست با نام دوستان ترکیه برگزار شد، اما در این نشست حامیان آمریکا و اسرائیل حضور داشته و نخست‌ وزیر ترکیه تندترین موضع را علیه دولت قانونی سوریه گرفته است.

وی خطاب به منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مشورت با نخبگان، روحانیون و صاحب‌نظران در بررسی موانع و مشکلات شهرستان ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول