اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

با رونق تولید ملی گام‌های اساسی برای پیشرفت کشور برداریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: باید با پرهیز از مصرف کالاهای خارجی، روی پای خود بایستیم و با رونق توسعه و تولید ملی گام‌های اساسی برای توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

با رونق تولید ملی گام‌های اساسی برای پیشرفت کشور برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: آنچه بر وجود حضرت فاطمه‌زهرا(س) گذشت شهادت بود و رحلت نبود، چون عنصر شهادت با جهاد آمیخته است و حضرت فاطمه(س) در نتیجه جهاد برای مقابله با بروز انحراف‌ها در دین به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه مشهد افزود: حضرت زهرا(س) الگوی زنان جهان است و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شناساندن ابعاد زندگی آن حضرت به جامعه است.

وی ادامه داد: مجاهده حضرت فاطمه(س) برابر خطر انحراف حکومت و رهبری جامعه از خط امامت و دین که پیامبر اکرم(ص) نیز همواره از آن به عنوان خطری بزرگ یاد می‌کردند، بود.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع مذاکره ایران با آمریکا به صلاح نیست، افزود: هدف آمریکا چه از طریق مذاکره و یا تهاجم نظامی احتمالی به کشورمان به یغما بردن انرژی ایران است.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: موضوع مذاکره با آمریکا در حالی که چنین موضوعاتی، از سوی آمریکا به اختلاف ‌نظر درون جمهوری اسلامی ایران و تمایل برخی از نخبگان به کوتاه آمدن در مقابل آمریکا تعبیر می‌شود، اساساً با مصالح و منافع جمهوری اسلامی ایران سازگاری ندارد.

وی تأکید کرد: 30 سال از انقلاب اسلامی ما می‌گذرد و در این مدت نظام سلطه‌ تلاش نموده به هر طریق ممکن مانع رشد و شکوفایی ملت مسلمان ایران شود.

علم‌الهدی ادامه داد:‌ امروزه نظام سلطه رسانه‌های بزرگ دنیا را در انحصار گرفته‌ است و با تمام توان برای دو هدف خود یعنی کسب سود و ثروت بیشتر و اداره کردن جهان، تلاش می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با عرصه سیاست خارجی ایران افزود: دو دولت بعد از انقلاب اصل استکبارستیزی که یکی از اصول دینی و انقلابی ما است در عرصه سیاست خارجی توسط برخی اشخاص به اصل تنش‌زدایی تبدیل شد.

وی اظهار داشت: به دلیل آنکه آمریکا یک کشور استکباری است، اصل مدیریت در عرصه سیاست خارجی ما استکبارستیزی است و بیگانه‌ستیزی نیست.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول