اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

حمایت از تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: حمایت از تولید ملی و بکارگیری شایسته کار و سرمایه ایرانی بزرگ‌ترین راهکار حل معضلات اقتصادی است.

حمایت از تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اصول اعتقادی مسلمانان بحث معاد و سرای باقی است که در آن روز تمامی پرده‌ها کنار می‌رود و سیمای حقیقی همگان آشکار می‌شود.

وی ادامه داد: در قرآن کریم 638 بار در باب گناه سخن به میان آمده است که این بیانگر اهمیت حفاظت انسان از خود در تمامی شرایط زندگی در برابر وسوسه‌های شیطانی است.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با تشریح اهمیت حفظ تقوا در تمامی شئونات زندگی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین معیارهای قبولی اعمال، پذیرفته شدن طاعات و عبادات است و حضرت زهرا(س) به نقل از پیامبر اکرم(ص) در خصوص افراد بی‌نماز می‌فرمایند، افراد بی‌نماز از دعای انسان‌های صالح بی‌نصیب هستند، مرگ سختی دارند و محاسبه آنها بسیار دردناک و ناگوار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت جسم و تأثیرات سازنده آن بر روح و روان انسان گفت: همگان باید بدانند همان‌گونه که به ظواهر زندگی خود رسیدگی می‌کنند، باید برای سلامتی جسم و جان خود نیز فعالیت کنند و از این امر مهم غافل نشوند.

یعقوبی با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا افزود: بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ملت ما در برابر هرگونه سلطه‌جویی ایستاده‌ است و امروز شاهدیم که در هر نقطه‌ای از دنیا فسادی نمایان‌گر می‌شود، ردپای آمریکا در آن به خوبی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: ما باید در حوزه اقتصادی به نقطه‌ای برسیم که اگر روزی تحریم‌ها افزایش یافت، باز هم توانایی تأمین نیازهای داخلی را در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

خطیب جمعه شهرضا اضافه کرد: مسئولان باید خود را موظف به اطلاع‌رسانی مداوم به مردم بدانند و فعالیت‌های خود در زمینه ایجاد اشتغال در جامعه و حتی نارسایی‌های اقتصادی را به اطلاع عموم مردم برسانند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول