اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

حمایت از تولید ملی دشمن را خوار و ذلیل می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: حمایت از تولید ملی دشمن را خوار و ذلیل می‌کند.

حمایت از تولید ملی دشمن را خوار و ذلیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر مردم را به تقوای الهی فرا خواند و افزود: دنیا جای ماندن برای هیچ کس نیست و باید از دنیا برای ذخیره آخرت توشه برداشت.

وی بر رعایت اخلاق خوب با مردم و خانواده تاکید کرد و گفت: مسئولان نیز باید در خدمت‌رسانی و انجام وظیفه به جامعه و مردم اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

امام جمعه ملایر در ادامه به مناسبت‌های ماه اشاره کرد و ادامه داد: ایام شهادت حضرت زهرا(س) در این ماه است که همه ما باید در رفتار و کردار و زندگی خود با الگوگیری از این بانوی بزرگ برای رسیدن به سعادت گام بر داریم.

وی در ادامه به هفته سلامت از 18 فروردین ماه اشاره کرد و یادآور شد: خداوند به انسان نعمت بزرگ سلامتی را عطا کرده و مردم نسبت به آن مدیون هستند و باید در سلامتی خود بکوشند.

فاضلیان خاطرنشان کرد: انسان باید از نعمت تندرستی در راه تقوای الهی و تلاوت قرآن و خدمت به مردم استفاده کند و در واقع تندرستی خود را صرف بندگی خدا کند.

وی پزشکان را قشر ارزشمند و بزرگی برای جامعه خواند و خطاب به آنها گفت: پزشکان باید بیشتر مواظب باشند تا در خدمت رسانی به مردم، در وظیفه خود کوتاهی نکنند و از مادیات و دنیا دوستی بپرهیزند و مردم نیز در قبال اطبا باید قدردان و محبت بیشتری داشته باشند.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگر سخنانش به نام گذاری سال جدید اشاره کرد و افزود: نام گذاری امسال با مسائل اقتصادی مرتبط است و با تلاش مردم و مسئولان و عزم راسخ ملت ایران باید برای رسیدن به اهداف بزرگ و تحقق شعار رهبری تلاش شود.

وی اضافه کرد: حمایت از تولید ملی و داخلی بی‌تردید بخش عمده‌ای از تلاش دشمن را بی‌نتیجه خواهد گذاشت و آنها را خوار و ذلیل خواهد کرد.

فاضلیان ابراز داشت: امروز جوانان ایران در عرصه‌های مختلف علم و تکنولوژی و غنی‌سازی اورانیوم حرف اول را در دنیا می‌زنند و این مهم دشمن را متحیر کرده است و اگر 20 سال پیش کسی می‌گفت جوانان ایران تا 20 سال آینده به این همه موفقیت دست می‌یابند کسی باور نمی‌کرد اما امروز با اقتدار شاهد موفقیت‌های جوانان ایران هستیم و این نشان از اراده و ایمان و فکر و تخصص دانشمندان جوان ایران است.

وی برنامه‌ریزی دقیق در تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه‌های ایرانی و فکر و تخصص جوانان را راه مهم رسیدن به تحقق شعار امسال خواند و تصریح کرد: بی‌شک رسیدن به تحقق این امر ریشه فقر و بیکاری را از درون جامعه می‌زداید.

امام جمعه ملایر در پایان سخنانش بر خرید اجناس و تولیدات داخلی به مردم تاکید کرد و گفت: این امر رسیدن به هدف و حمایت از تولید داخلی و ملی است.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول