اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

تحقق تولید ملی نیازمند مشارکت دولت و مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که امسال از سوی مقام معظم رهبری به این نام مزین شده است را نیازمند مشارکت دولت و مردم عنوان کرد.

تحقق تولید ملی نیازمند مشارکت دولت و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان نواز در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: اتکا بر تولید ملی موجب خودکفایی ملی سبب می‌شود و همه مسئولان باید با همدلی بیشتر برای تحقق این پیام تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مهمترین مسئله‌ای که باید همه افراد و مدیران آن را دنبال کنند، سرمایه‌گذاری و رونق‌بخشی تولید داخلی کشور برشمرد و اظهار داشت: دشمنان برای ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی همه تلاش و توان خود را به کار بسته‌اند.

وی گفت: هم مردم و هم مسئولان باید با تدبیر برای حل مشکلات کشور بکوشند و تهدیدها را به فرصت برای نظام تبدیل کنند.

امام جمعه بجنورد بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها موجود در کشور را از ضروریات عنوان کرد و اظهار داشت: بدون شک می‌توان با  بسیج تمامی امکانات و تلاش بیشتر و توجه به تولید ملی پیشرفت روز افزون نظام اسلامی را فراهم و زمینه خودکفایی و استقلال کشور را به وجود آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، تاریخ زندگی پربرکت حضرت فاطمه‏زهرا (س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایشان مادری نمونه و همسری واقعی، دلسوز و فداکار برای امام علی (ع) بودند.

وی تأکید کرد: باید همه زنان  و دختران جامعه اسلامی آن حضرت را به عنوان الگوی خویش در تمام ابعاد قرار دهند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول