اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زاهدان:

ملت بازوان پرتوان تولید ملی در کشور هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: ملت بازوان پرتوان تولید ملی در کشور هستند که با همکاری و تعامل آنها تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به سرانجام می‌رسد.

ملت بازوان پرتوان تولید ملی در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: در بخش‌های علمی و سیاسی در کشورمان گام‌های مهمی در راستای سند چشم‌انداز 20 ساله برداشته شده اما در بخش اقتصادی در راستای چشم‌انداز 1404 حرکت کند است بنابراین باید موتور اقتصاد کشورمان شتاب بیشتری گیرد.

وی افزود: اکنون کشورمان در تمام بخش‌ها به مرز خودکفایی رسیده است و تحریم برای ملت ایران یک واژه وحشت‌آفرین نیست و مردم تحریم‌های دشمنان اسلام را به تمسخر می‌گیرند.

امام جمعه زاهدان به روند اجرای طرح تحول اقتصادی در کشور پرداخت و عنوان کرد: اصلاح ساختار بانکی، بازنگری در قانون گمرک و توزیع سهام عدالت هر کدام محورهای اجرای طرح تحول اقتصادی در کشورمان محسوب می‌شوند.

سلیمانی اضافه کرد: اکنون هدف و سمت و سوی سیاست‌گذاری‌های مدیران در راستای مدیریت اقتصادی بوده و می‌دانند که رشد اقتصادی در کشورمان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز در راستای پویایی اقتصاد کشورمان این سال را به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: تولید ملی به یک فرهنگ جمعی و ارتقای کیفیت محصولات نیازمند بوده که با همکاری و تعامل مردم امکان‌پذیر است.

سلیمانی به پذیرش جوانان و نوجوانان در حوزه‌های علمیه استان اشاره کرد و افزود: شخصیت‌هایی همچون مرحوم آیت‌الله بهجت، شهید مطهری، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در دل همین حوزه‌های علمیه در کشورمان رشد پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در طول 12 سال گذشته در استان هیچگونه بیماری واگیر مشاهده نشده است گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی برای توجه وی‍ژه به تغذیه غذایی افراد جامعه است.

خطیب جمعه زاهدان با بیان اینکه در آستانه سالروز قطع رابطه کشورمان با آمریکا قرار داریم خاطر نشان کرد: رابطه ایران با آمریکا یک رابطه میش با گرگ بوده و تا زمانی که آمریکا خوی حیوانی خود را کنار نگذارد بحث گفتمان ایران با آمریکا در خواب و خیال می‌گنجد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول