اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیروان در مجلس:

اساس تولید ملی بالندگی اقتصاد کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اساس نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای بالندگی اقتصاد کشور است.

اساس تولید ملی بالندگی اقتصاد کشور است

محمدرضا حسین‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه نامگذاری سال جاری به نام سال  تولید ملی در تداوم جهاد اقتصادی نام و انتخاب با مسمایی است، اظهار داشت:  توجه به تولید ملی در شرایط کنونی نیاز اساسی کشور است و احساس می‌شود با بحث هدفمندی کالاها در سال جدید کاملاً مرتبط است.

وی تصریح کرد: اگر به تولید ملی اهمیت داده شود قطعاً رشد و توسعه اقتصادی کشور را بیشتر شاهد خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: باید به این نیاز جدی و اساسی کشور هم از ناحیه تولید کنندگان با افزایش کیفیت محصولات  و هم از سوی مردم با خرید کالاهای ایرانی زمینه تحقق منویات رهبری در نامگذاری امسال با نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراهم شود.

وی حمایت از تولید ملی را سبب شکوفایی اقتصادی کشور دانست و گفت: بسیاری از محصولات تولیدی در کشور کیفت لازم را نسبت به مشابه خارجی داشته و باید مردم اقبال بیشتری در این زمینه نشان دهند.

حسین‌نژاد همچنین توجه به تولید ملی را در کاهش وابستگی به محصولات خارجی مؤثر خواند و افزود: به طور حتم با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در داخل کشور می‌توان از وابستگی‌ به محصولات خارجی به طور کامل رهایی یافت.

وی اضافه کرد: تنها راه مقابله با تهدیدهای و تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی، توجه به تولید ملی است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس و دولت باید در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با برنامه ریزی هماهنگ بتوانند این شعار مهم را در عرصه اقتصاد ملی به یک باور عمومی تبدیل خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم  زمینه برای شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور مهیا خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول