اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فومن:

حمایت از تولید داخلی به فرهنگ تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت فومن گفت: تقویت و حمایت از تولیدات داخلی باید در کشور به فرهنگ تبدیل شود.

حمایت از تولید داخلی به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام هادی بصیری امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه داشتن تقوا موجب سرافرازی مومنان است، اظهار کرد: اگر مومنان اهل تقوا باشند حقی پیدا می‌کنند و تنها راه داشتن چنین حقی مدد خواستن از خداوند است. مومن با کسب تقوا علاوه بر سر افزاری در پیشگاه الهی زمینه حفظ ایمان خود را فراهم می‌کند.

خطیب موقت جمعه فومن، با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، تصریح کرد: فضایل و برتری‌های اهل بیت (ع) و بانوی دو عالم تنها مربوط به فضای شیعه نیست و باید به مسلمانان غیر شیعه تاسف خورد که با وجود داشتن  منابع حدیثی و کتاب‌های معتبر خود از فاطمه زهرا (س)  به آن عمل نمی‌کنند.

وی معرفت به فاطمه زهرا (س) را موجب پیروی از وی در غیر مسلمانان دانست و گفت: معرفت و شناخت دخت نبی اکرم (ص) و فضایل آن باید در شیعیان به صورت عمیق صورت گیرد و اگر معرفت به فاطمه زهرا (س) در غیرشیعیان به وجود آید پیروی از ایشان را به دنبال دارد.

بصیری، در ادامه به عملی کردن شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال جاری تاکید کرد و یادآور شد: ایران به لحاظ استعدادهای انسانی، منابع ملی و زمینی و آب و هوا شرایط منحصر به‌فردی دارد که می‌تواند در صورت بهره‌گیری موثر و درست آنها به کشوری ثروتمند در جهان و منطقه تبدیل شود.

وی افزود: تمام زمینه‌های پیشرفت ایران در جهان وجود دارد اما اگر دچار برخی از مشکلات از جمله بیکاری و فقر در طبقه خاصی از کشور هستیم برای جامعه ما قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت فومن، با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ملی و داخلی باید به فرهنگ در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: تقویت و حمایت از تولیدات داخلی باید در کشور به فرهنگ تبدیل شود که تحقق این امر مهم تنها با مردم نیست بلکه همت و تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران نظام نیز در ایجاد این فرهنگ نقش اساسی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دنیای کنونی دنیای تبادلات است و یک کشور نمی‌تواند تمام مایحتاج و امکانات مورد نیاز مردم را در خود تولید کند اما با داشتن زمینه‌های لازم پیشرفت و تولید ملی تا جایی که ممکن است باید از جنس داخلی استفاده شود و برای تقویت و حمایت  تولیدکنندگان داخلی تلاش کرد.

بصیری با بیان اینکه حمایت از تولید ملی در صورت عرضه محصولات با کیفیت صورت می‌گیرد، متذکر شد: حمایت از تولید داخلی در صورتی محقق می‌شود که تولیدکنندگان محصولاتی با کیفیت خوب و مطلوب به مردم عرضه کنند در این صورت مردم رغبت بیشتری برای خرید محصولات داخلی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول