اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

حمایت عملی از تولید ملی سبب پیشرفت و بی‌نیازی از بیگانگان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: حمایت عملی از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی سبب پیشرفت و بی‌نیازی از بیگانگان می‌شود.

حمایت عملی از تولید ملی سبب پیشرفت و بی‌نیازی از بیگانگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تایباد با اشاره به مقام و منزلت زن نزد خداوند به فرازهایی از زندگانی پربرکت حضرت فاطمه‌زهرا(س) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگویی جاودانه برای همه زنان عالم هستند.

امام جمعه تایباد هم‌چنین توجه به وضعیت سالمندان و رسیدگی به امورات آنان را از دستورات مورد تأکید اسلامی خواند و هفته بهداشت را گرامی داشت.

وی حفظ سلامتی و رعایت بهداشت را از دیدگاه اسلام ضروری خواند و سلامت جامعه و افراد را از مواردی عنوان کرد که باید در اولویت امور بوده و حفظ بهداشت انسان‌ها، اخلاق و مسائل روانی مدنظر دست‌اندرکاران مسائل بهداشت قرار گیرد.

خطیب جمعه تایباد همچنین به سالروز شهادت آیت‌الله صدر اشاره کرد و با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا قُلدرمآبی آمریکا و نبود رعایت احترام متقابل و حقوق ملت‌ها را از دلایلی خواند که مورد توجه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در قطع ارتباط با آمریکا قرار گرفته است.

امام جمعه تایباد تولید ملی و پیگیری مسئولان را براساس پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب یک ضرورت اساسی خواند و گفت: حمایت عملی از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی سبب پیشرفت و بی‌نیازی از بیگانگان می‌شود. 

وی افزود: ترجیح سرمایه‌گذاری داخلی از سوی سرمایه‌گذاران و تبلیغ و اطلاع‌رسانی از سوی صدا و سیما و رسانه‌ها امری بسیار ضروری است که رشد اقتصادی کشور و بی‌نیازی از بیگانگان و بروز استعدادها و استفاده هر چه بهتر از منابع خدادادی کشور و آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی را در پی دارد.

امام جمعه تایباد افزود: تهدیدها و تطمیع‌های دشمنان از اول انقلاب وجود داشته و مردم و مسئولان با وحدت و هم‌دلی باید تلاش کنند تا نه تنها سرآمد منطقه که سرآمد جهان باشیم.

وی افزود: هر استعداد طبیعی حق طبیعی برای پیشرفت مردم تا جایگاه مطبوع و مطلوب خود محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول