اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

اجرای دقیق طرح‌های سلامت در فصل گرما در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما دستگاه‌های متولی در امر بهداشت باید با حساسیت فراوان نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های سلامت تلاش کنند.

اجرای دقیق طرح‌های سلامت در فصل گرما در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز پنج‌شنبه در شورای سلامت شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و شرایط خاص آب و هوای این شهرستان، دستگاه‌های متولی در امر بهداشت باید با حساسیت فراوان نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های سلامت تلاش کنند.

وی شیوع برخی بیماری‌های واگیردار در منطقه را نتیجه عدم توجه اشخاص به بهداشت فردی دانست و افزود: باید در این راستا آموزش‌های لازم به مردم داده شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد نیز در این شورا وضعیت بهداشت عمومی عنبرآباد را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سال 90 با وجود تهدید بسیاری از بیماری‌های واگیردار و مشترک میان انسان و دام به دلیل اقدامات انجام شده، مشکل خاصی در این منطقه وجود نداشته است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول