اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت

هرمزگان میزبان برنامه‌های سلامت برای پیر و جوان می‌شود

خبرگزاری فارس: برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تشریح شد.

هرمزگان میزبان برنامه‌های سلامت برای پیر و جوان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی، بازدید از سرای سالمندان، ارائه خدمات حمایتی و برگزاری برنامه‌های متنوع برای سالمندان تحت پوشش خانه‌های سلامت محله در شهرهای دوستدار سلامت، برپایی نمایشگاه بزرگ سلامت با خدمات ویژه پزشکی از جمله برنامه‌های ارائه شده در هفته سلامت است.

محمد شکاری افزود: سلامتی و سالمندی شعار سال هفته سلامت که ضامن زندگی سالم و طول عمر بیشتر است.

وی ادامه داد: داشتن زندگی سالم در گرو سلامتی و تندرستی در تمام سنین به ویژه در زمان سالمندی است که بدن رو به فرسودگی می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان افزود: توصیه‌های بسیار زیادی در سخنان و گفته‌های دینی ما مسلمانان در خصوص زندگی سالم و رعایت نکات بهداشتی و درمانی وجود دارد که رعایت آنها سبب گذر افراد از انواع بیمارهای واگیر دار و غیرواگیر می‌شود.

وی افزود: برای داشتن جسمی سالم باید روحیه و روان سالمی نیز داشت که جز با ارتباط معنوی امکان‌پذیر نیست.

این مسئول در مورد برنامه‌های هفته سلامت بیان داشت: در هفته سلامت به مدت یک هفته از تاریخ 18 لغایت 24 فروردین سال جاری در بوستان خلیج فارس بندرعباس نمایشگاه سلامت برگزار می‌شود و برنامه‌های زیادی در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش به سالمندان دیگر اقشار جامعه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی، بازدید از سرای سالمندان، ارائه خدمات حمایتی و برگزاری برنامه‌های متنوع برای سالمندان تحت پوشش خانه‌های سلامت محله در شهرهای دوستدار سلامت، برپایی نمایشگاه بزرگ سلامت از جمله برنامه‌های ارائه شده در هفته سلامت است.

شکاری تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر یکی از موضوعات مهم کشور ما سالمندان هستند شعار امسال سالمندی و سلامت انتخاب شده است، هفته سلامت فرصت مغتنمی برای آموزش همگانی سلامت به مردم است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول